دو داستان از کتاب “اسرار انجمن ارواح” چیستا یثربی فیلم می‌شود

10 شهریور 1389

خبرگذاری مهر : یک فیلم 90 دقیقه‌ای بر اساس دو داستان “دخترم دوباره مرا به دنیا آورد” و “لعنت بر کریستف کلفت” از مجموعه داستانی به قلم چیستا یثربی ساخته می‌شود.

چیستا یثربی درباره انتخاب این داستانها به خبرنگار مهر گفت: این دو داستان از لحاظ مضمونی به هم مربوط است به همین خاطر تصمیم گرفتم این دو داستان را در یک فیلم بگنجانم. تصویربرداری این فیلم 20 مهرماه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: من مجوز نسخه ویدئویی این فیلم را گرفته‌ام و علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم هم بر عهده خودم است. قرار است بعد از ساخت نسخه ویدئویی، اگر نتیجه کار مطلوب بود نسخه سینمایی آن را هم بسازم.

کارگردان نمایش “پری خوانی عشق و سنگ” افزود: فعالا در مرحله انتخاب بازیگر هستم. با رحیم نوروزی قرار داد بستیم و با شهره سلطانی، بهاره افشاری و لیلی رسیدی هم وارد مذاکره شده‌ام و به زودی فهرست بازیگران کامل می‌شود.

داستان هر دو اپیزود فیلم درباره زندگی عجیب مادر و دختری است که حضور یک مرد غریبه در زندگی شان اتفاقات طنز و ترسناکی را برایشان رقم می‌زند. مردی که به جای فرد دیگری اشتباه گرفته می‌شود.

“اسرار انجمن ارواح” شامل 22 داستان کوتاه است که در آن به مسائل عاشقانه، ارتباط والدین با فرزندان و پشت پرده زندگی سوپراستارها پرداخته شده است. از داستانهای این کتاب که در گذشته نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند، می‌توان به “سیندرلا، ده سال پس از ازدواج”، کریستف کلفت” و داستان “ورشکسته” یکی از داستانهای فیلم سینمایی “دعوت” به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours