آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات شیوا نظرآهاری برگزار شد

13 شهریور 1389

ایلنا : آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات شیوا نظرآهاری برگزار و با اخذ آخرین دفاع،ختم دادرسی اعلام شد.

محمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات شیوا نظرآهاری به ریاست قاضی پیرعباسی خبر داد و گفت: از سوی قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده، اتهامات محاربه موضوع ماده 186، اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم موضوع ماده 610، تبلیغ علیه نظام موضوع ماده 500 و اخلال در نظم عمومی موضوع ماده 618 قانون مجازات اسلامی به موکلم تفهیم شد.

وکیل نظرآهاری با بیان اینکه لایحه دفاعی به دادگاه تسلیم و دفاعیات شفاهی نیز توسط موکلم و وکلای پرونده انجام شد،اظهار داشت: پس از ختم دفاعیات،آخرین دفاع اخذ و ختم دادرسی اعلام شد.منتظر صدور حکم هستیم و به فرجام پرونده نیز بدبین نیستم.

بنا به گزارش کلمه، دادگاه شیوا نظرآهاری که با حضور محمد شریف وکیل این زندانی و خانواده نظر آهاری برگزار شد با طرح اتهامات و شنیدن دفاعیات شیوا و وکیلش ادامه یافت. شیوا نظر آهاری در این دادگاه که یکی از اتهاماتش ارتباط با سازمان منافقین اعلام شده بود، ضمن ابراز انزجار از این سازمان گفت که هرگز ارتباطی با این سازمان نداشته و هر گونه ارتباط خود را با این سازمان رد می کند .این اتهام را از اساس بی پایه می داند و نه تنها هرگز ارتباطی با این سازمان نداشته که همواره اعمال این سازمان تروریستی را محکوم کرده است.

به گفته شاهدان عینی، شیوا را با دست بند به دادگاه آوردند. این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر بعد از دادگاه دوباره به بند نسوان زندان اوین بازگردانده شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours