ممنوعیت یک ماهه استفاده‌ هنگامه شهیدی از تلفن

20 شهریور 1389

رهانا : بیش از یک ماه است که هنگامه شهیدی، روزنامه‌نگار زندانی با ممنوعیت استفاده از تلفن در زندان اوین رو به رو است و هیچ مسئولی پاسخ‌گوی چرایی این ممنوعیت نیست.

به گزارش خبرنگار رهانا، خانواده‌ی هنگامه شهیدی با مراجعه به مراجع قضایی علت ممنوعیت استفاده از تلفن برای عزیز زندانی‌شان را جویا می‌شوند اما مقامات قضایی می‌گویند که دلیل این ممنوعیت را باید از مسئولان زندان بپرسید، این در حالی است که با مراجعه به مسئولان زندان، عنوان می‌شود که مراجع قضایی مسئول این ممنوعیت هستند.

بیش از یک ماه پیش، ی در حالی که مشغول صحبت با بستگان‌اش بود، یکی از مسئولان زندان اجازه‌ی صحبت بیش‌تری را به وی نداد و تلفن را قطع کرد. از آن پس این روزنامه‌نگار حق استفاده از تلفن و مکالمه با بستگان‌اش را ندارد.

در این میان، تست روماتیسم این روزنامه‌نگار زندانی مثبت بوده است و وی به مراقب‌های بیش‌تری در زندان اوین نیازمند است که اکثر زندانیان از آن محروم هستند.

هنگامه شهیدی، روزنامه نگار، وبلاگ‌نویس، مشاور دبیر کل و عضو حزب اعتماد ملی در حوادث پس از انتخابات بازداشت و به شش سال و سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours