دومین تماس تلفنی نسرین ستوده با خانواده اش

۰ min read

26 شهریور 1389

مدرسه فمینیستی: نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال جنبش زنان و عضو کمپین یک میلیون امضاء، برای دومین بار با خانواده خود تماس گرفت. رضا خندان همسر نسرین ستوده وضعیت روحی همسرش را در این تماس تلفنی، خوب توصیف کرد و افزود که نسرین ستوده در تماس تلفنی اش خبر داده است که در طی بازداشت اش، در اعتراض به برخی از رفتارهای غیرقانونی نسبت به خود، دو شکایت نامه از بازپرس و کارشناس پرونده تنظیم کرده است.

دو هفته از بازداشت نسرین ستوده می گذرد و او طی این مدت توانسته تنها دو بار با خانواده اش تماس بگیرد، درحالی که با توجه به داشتن دو بچه خردسال در خانه و نیاز شدید آنان به مادر، این تماس های کوتاه و با فاصله زیاد، نمی تواند نیاز اولیه عاطفی فرزندان به مادرشان را پر کند.

نسرین ستوده که وکیل بسیاری از فعالان جنبش زنان از جمله عالیه اقدام دوست و نیز فعالان مدنی دیگر مانند کیوان صمیمی بوده است، در روز 13 شهریورماه در پی احضاریه کتبی به دادسرای ویژه اوین بازداشت شد. و در چند روز گذشته نیز رضا خندان، همسر وی پس از فشارهای بسیار برای عدم مصاحبه با رسانه ها، احضاریه ای دریافت کرده که روز شنبه باید به دادسرای اوین مراجعه کند. این درحالی است که از سوی دیگر پدر نسرین ستوده در بیمارستان بسر می برد و با مرگ دست و پنجه نرم می کند و نگرانی خانواده برای او نیز بر فشارهای خانواده نسرین ستوده افزوده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours