ورزش بانوان باید مورد توجه قرار گیرد

9 مهر 1389

خبرگزاری مهر: علیرضا ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه مدیریت استان برای ورزش بانوان اهمیت زیادی قائل است، گفت: با محدودیتی که بانوان در بخش ورزش دارند، ‌راه اندازی سایتهایی با رعایت اصول شرعی برای پاسخگویی به مطالبات و محدویتهای آنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان استاندار اصفهان شامگاه پنج شنبه در آئین افتتاح فاز اول سایت بانوان افزود: به دلیل فشارهای ناشی از مسائل زیست محیطی و افسردگی بانوان، اجرای این پروژه در سفر سوم ریاست جمهوری به تصویب رسید و امروز شاهد افتتاح فاز اول آن هستیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در بهمن‌ ماه سال 1388، کلنگ سایت فرهنگی، ورزشی ملی بانوان در محوطه‌ای با مساحت 138 هکتار در شهرستان چادگان به زمین زده شد.

وی بیان داشت: فاز اول این مجموعه شامل میادین ورزشی، محور پیاده‌روی، زمین‌های والیبال، اسکی، بسکتبال، فوتبال چمن و فوتبال ساحلی باشد که مجموعا چهل هکتار از 138 هکتار را در بر می‌گیرد.

ذاکر اصفهان همچنین 5/9 کیلومتر باند دوچرخه ،‌ هفت زمین ورزشی،‌محوطه عمومی،گلخانه و باغ میوه را از دیگر امکانات مرحله اول این سایت ورزشی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه 11 هکتار از فضاهای این سایت به گلخانه اختصاص پیدا کرده گفت: در آینده با کاشت گل‌های محمدی صنعت گلاب‌گیری را در این مجموعه راه‌اندازی خواهیم کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرای فازهای بعدی این پروژه در آینده نزدیک آن را به عنوان یک کمپ بین‌المللی در شهرستان چادگان ارتقا بخشیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours