کاهش ساعت کاری و بیمه زنان سرپرست خانوار بررسی می‌شود

9 مهر 1389

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه مسائل و مصوبات دولت در حوزه زنان در فراکسیون زنان مجلس بررسی خواهد شد، گفت: کاهش ساعت کاری، بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان خانه‌دار در فراکسیون زنان مجلس بررسی می‌شود.

لاله افتخاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: ضرورت پیگیری مصوبات هیئت دولت در حوزه زنان از جمله کاهش ساعت کاری زنان کارمند، بیمه زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه دار در فراکسیون زنان مجلس بررسی می‌شود.

وی در ادامه افزود: به منظور بررسی مصوبات هیئت دولت در حوزه زنان با مسئولان و وزرای مربوطه دیدار خواهیم کرد تا از نحوه پیگیری و اجرایی شدن آنها آگاه شویم.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه یکی از نمایندگان مجلس فرانسه خواستار دیدار با اعضای فراکسیون زنان مجلس شده است، عنوان کرد: این دیدار به منظور بررسی وضعیت زنان ایران و فرانسه انجام می‌شود.

افتخاری در‌خصوص سفر طیبه صفایی رئیس فراکسیون زنان برای شرکت در کنفرانس جمعیت و توسعه گفت: در کنفرانس بین المللی جمعیت و توسعه در سال 1994 که با حضور 179 کشور برگزار شد اقدام بیست ساله‌ای تصویب شد که بیشتر بر نیازها و حقوق افراد متمرکز است و بعد از آن بر دستیابی به هدف‌های جمعیتی توجه دارد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours