زنان سرپرست خانوار شهرری کارت هدیه دریافت کردند

14 مهر 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : توسط واحد بانوان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 7 در راستای اهداف ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ارائه خدمات مطلوب کارت هدیه به این قشر آسیب‌پذیراهدا شد.

به گزارش خبرگزاری زنان “ایونا” به نقل از روابط عمومی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 7 شهرری، به‌ همت امور بانوان اداره اجتماعی ناحیه هفت و در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار تعداد 78 عدد کارت هدیه 500 هزار ریالی قابل شارژ در میان زنان سرپرست خانوار ناحیه توزیع شد تا این قشر آسیب پذیر جامعه بتوانند از خدمات مطلوب‌تر و سریع‌تری استفاده کنند.

در همین راستا به کلیه زنان سرپرست خانوار این ناحیه کارت الکترونیکی استفاده از مترو و اتوبوس و کارت شهروندی استفاده از اماکن ورزشی اهدا شد.

به‌همت واحد شهروندی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت شهرری، در راستای مشارکت عمومی در اداره شهر، از 95 نفر جهت عضویت در ساختارهای اجتماعی ثبت نام به‌عمل آمد.

از این تعداد 35 نفر برای عضویت در گروه امداد و آتش نشانی، 32 نفر محافظت از فضای سبز و 28 نفر در واحد 137 و کارهای مرتبط ثبت‌نام کرده و اسامی آنها برای صدور کارت شناسایی به اداره شهروندی منطقه ارسال شد.
همچنین اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت در راستای تجهیز مساجد تعداد 43 عدد کتابخانه چوبی خریداری و تحویل مساجد روستاها کرده است.

از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه هفت به‌منظور تقدیر از زحمات کارکنان واحد 137 این ناحیه با حضور معاون شهردار ناحیه با اهدای هدایا از کارکنان این واحد تقدیر شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours