زنان روستایی استان تهران به طور رایگان تحت درمان قرار می‌گیرند

12 آبان 1389

خبرگزاری بین المللی زنان : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران بر ارتقای سطح بهداشت زنان در روستاها و مناطق عشایری استان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی شبکه‌های بهداشت در شهرستانهای استان تعدادی از پرستاران خبره و ماما با اعزام به روستاها و مناطق عشایری اقدام به ویزیت رایگان زنان خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری زنان ، آذر نظری روز سه شنبه در نشست مشترک با مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداران استان تهران افزود: فرمانداران و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها در این زمینه مسوولیت داشته و برحسن اجرای این طرح نظارت خواهند داشت.

وی با مثمرثمر خواندن اجرای طرح رحمت در استان تهران که طی آن آموزشهای لازم از لحاظ مهارتهای زندگی و احکام مربوط به زنان طی سه دوره ارایه شده است، تصریح کرد: پنج هزار مربی در سطح استان تهران تربیت کرده ایم.
نظری اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب زنان و موفقیت آمیز بودن طرح بدنبال اجرای مجدد این دوره‌ها برای زنان استان تهران هستیم.

وی سلامت اجتماعی خانواده و تسهیل در امر ازدواج جوانان در راستای برنامه تحکیم بنیان خانواده را از جمله برنامه‌های اصلی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران برشمرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours