تیم دو نفره روئینگ زنان ایران پنجم شد/تیم دراگون بوت زنان ایران در شانس مجدد حذف شد/سوسن حاجی پور به یک چهارم نهایی تکواندو رسید

26 آبان 1389

تیم دو نفره روئینگ زنان ایران پنجم شد

ایسنا : تیم روئینگ دونفره‌ی ایران در بخش زنان به مقام پنجم دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از گوانگ‌جو، تیم دونفره‌ی روئینگ زنان که در مرحله‌ی شانس مجدد به مرحله‌ی فینال رسیده بود، در میان شش تیم حاضر در این مرحله به مقام پنجمی رسید.

تیم دو نفره‌ی ایران متشکل از فاطمه خلج و نازنین ملائی در فینال این رقابت‌ها با ثبت زمان 7 دقیقه و 30 ثانیه و 15 صدم ثانیه پنجم شدند. در فینال تیم‌هایی از چین، ژاپن، کره جنوبی، ازبکستان و ویتنام حضور داشتند.

تیم ایران در صورتی که می توانست رکورد 7 دقیقه و 19 ثانیه را که در بخش شانس مجدد ثبت کرده بود، تکرار کند، می‌توانست به مدال برنز دست پیدا کند.

در این ماده چین به مدال طلا رسید، ژاپن و کره جنوبی هم نشان‌های نقره و برنز را به دست آوردند.

تیم دراگون بوت زنان ایران در شانس مجدد حذف شد

ایسنا : تیم دراگون بوت زنان ایران با قبول شکست مقابل رقبای خود از راه یابی به فینال بازی‌های آسیایی بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از گوانگ‌جو، رقابت‌های شانس مجدد رشته دراگون بوت در بخش زنان صبح امروز ( پنج شنبه)، برگزار شد و تیم ایران با شکست مقابل حریفان نتوانست به فینال صعود کند.

ایران در این مرحله در گروه 4 تیمی با پاروزنانی از اندونزی، سنگاپور و ماکائو به رقابت پرداخت و در پایان با ثبت زمان 4 دقیقه و 29 ثانیه و 498 هزارم ثانیه در گروه چهارم شد و از راه یابی به فینال رقابت‌ها بازماند.

تیم مردان ایران هم پس از حضور در فینال به مقام ششم بسنده کرد.

سوسن حاجی پور به یک چهارم نهایی رسید

ایسنا : سوسن حاجی پور هم پس از تاجیک، عبداللهی و شش پری به جمع 8 تکواندوکار برتر بازی‌های آسیایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از گوانگ‌جو، سوسن حاجی پور در وزن 57- کیلوگرم مقابل آلاوا از فیلیپین به روی شیاپ چانگ رفت و در پایان حریفش را با نتیجه‌ی 7 بر یک شکست داد و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی راه یافت.

حاجی پور برای راه یابی به مرحله‌ی نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود باید مقابل تکواندوکار قزاقستان قرار بگیرد. دیمتریف در رقابت با تکواندوکار تیمورشرقی با قرعه پیروز شده بود.

هر چهار نماینده‌ی ایران در رشته‌ی تکواندو با پیروزی مقابل حریفان به جمع هشت ورزشکار برتر اوزان مختلف راه یافتند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours