زن 23 ساله اولین شهردار زن در استان هرمزگان

15 آذر 1389

ایرنا: شکوفه شهابی پور احمدی 23ساله و دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس می باشد.

اولین شهردارزن هرمزگانی حکم انتصاب خود را با رای شورای شهر تازه تاسیس سرگز حاجی آباد دریافت کرد.

استاندارهرمزگان از توانایی های زنان به عنوان بخشی از نیروی جامعه که می توانند همپای مردان در کسب مسوولیت های مدیریتی در جهت پیشبرد اهداف متعالی جامعه سهیم شوند یاد کرد.

حسین هاشمی تختی افزود:ورودزنان به سطوح مدیریتی جامعه به عنوان یکی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد که مساله تبلیغات دشمنان را مبنی بر بی توجهی به زنان در ایران اسلامی را در انظار جهانیان خنثی و بی اثرمی نماید.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ارتقای روستای سرگز به شهر افزود: این منطقه ظرفیت های بالایی را درزمینه کشاورزی دارد که قطعا این ارتقا به آبادانی وعمران بیشتر منطقه کمک می کند.

براساس این گزارش شکوفه شهابی پور در آیین معارفه خود گفت:ویژگی های منحصر به فرد شهر تازه تاسیس سرگز احمدی می تواند بستری برای توسعه گردشگری این منطقه باشد و از آن جا که این شهر در مراحل اولیه شکل گیری خود است می بایست با اعمال روش های علمی در بنابخشی اصولی به آن اقدام کرد.

سرگز احمدی با یکهزار و 350 نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال بندرعباس ، حدود سه ماه پیش بر اساس مصوبه کمیسیون سیاسی -دفاعی هیات وزیران ،موضوع اصل 138 قانون اساسی بعنوان سی و یکمین شهر استان هرمزگان از روستا به شهر ارتقا یافت.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours