آمادگی شهرداری تهران برای نصب ستهای ورزشی در مدارس دخترانه

20 آذر 1389

مهر: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از در نظر گرفتن اعتبار هشت میلیارد تومانی برای نصب ستهای ورزشی در مدارس دخترانه خبر داد و گفت: هر کدام از مدارس دخترانه که برای نصب وسایل ورزشی اعلام آمادگی کنند، شهرداری نیز برای نصب این ستها اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایازی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری تهران برای نصب ستهای ورزشی در مدارس دخترانه، ابراز داشت: در این برنامه توقفی برای تجهیز مدارس دخترانه به لوازم ورزشی وجود نداشت، بلکه تنها در برخی از مناطق آموزش و پرورش همکاری های کافی برای نسب ست های ورزشی به چشم نمی خورد.

وی با طرح این موضوع از سوی شهردار تهران در نمایشگاه یاد یار مهربان، مقرر شد تا کار تجهیز مدارس دخترانه به ستهای ورزشی را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

سخنگوی شهرداری تهران از در نظر گرفتن اعتبار هشت میلیارد تومانی از سوی شهرداری تهران برای این امر خبرداد و تاکید کرد: هر کدام از مدارس دخترانه که برای نصب وسایل ورزشی در محوطه مدرسه اعلام آمادگی کنند، شهرداری نیز برای نصب این ستهای ورزشی اقدام خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران همچنین به موضوع فقر حرکتی بانوان تهرانی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در تمامی مدارس دخترانه ستهای ورزشی نصب کنیم به این شرط که دختران در طول روز و زنان همسایه مدارس در انتهای روز از این امکانات استفاده کنند.

وی گفت: با نصب ستهای ورزشی در مدراس دخترانه علاوه بر استفاده دانش آموزان، بانوان ساکن در محلات همجوار مدارس نیز درخارج از ساعات تحصیلی می توانند از این وسایل استفاده کنند .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours