دو خبرنگار زن مجلس مدل و رنگ لباس فرم را تعیین می‌کنند

13 دی 1389

خبرگزاری فارس: مخبر فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه به منظور رعایت عفاف و حجاب در مجلس، خبرنگاران زن مجلس مانتوی یکسانی می‌پوشند، گفت: دو خبرنگار زن مجلس مدل و رنگ لباس فرم را تعیین می‌کنند.

لاله افتخاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص طراحی لباس فرم ویژه خبرنگاران و کارمندان زن مجلس اظهار داشت: برای طراحی این لباس مقرر شد تا دو نفر از خبرنگارانی که در مجلس حضور می‌یابند برای هماهنگی در رابطه با خواست و نظر خبرنگاران در طراحی فرم و رنگ لباسشان نظر خود را بیان کنند.

وی در ادامه افزود: طراحی این لباس به گونه‌‌ای است که به صورت مانتوی یکسان بوده و مطابق با پوشش اسلامی طراحی می‌شود و دو نفر از خبرنگاران زن مجلس مدل و رنگ آن را انتخاب می‌کنند.

طرح پوشش خاص برای کارکنان و خبرنگاران زن مجلس از مدت‌ها قبل مطرح بود و اگر قرار است حجاب و عفاف بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها وظایفی را بر عهده دارند.

مخبر فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه مجلس در بحث نظارت و تدوین مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارد، عنوان کرد: در گام نخست کارکنان و خبرنگاران مجلس و در گام بعدی افرادی که به عنوان ارباب رجوع به مجلس مراجعه می‌کنند، باید با حجاب کامل باشند.

افتخاری با اشاره به اینکه فراکسیون قرآن و زنان مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس درخواست طراحی لباس خاصی را برای خبرنگاران و کارمندان مجلس مطرح کرد، گفت: این موضوع در فراکسیون زنان مجلس مورد تأیید قرار گرفت و هیئت رئیسه مجلس نیز با این موضوع موافقت کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours