بررسی نقش زنان در هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح الگوی مصرف در خانواده

22 دی 1389

خبرگزاری فارس : مشاور امور بانوان وزارت راه ‌و ترابری گفت: همایش سراسری مشاوران امور بانوان وزارت راه ‌و ترابری 22 و 23 دی سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد و به بررسی نقش زنان در هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح الگوی مصرف در خانواده می‌پردازد.

سودابه احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری‌ فارس«توانا» اظهار داشت: همایش سراسری مشاوران امور بانوان وزارت راه ‌و ترابری سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات راه ترابری استان‌ها 22 و 23 دی سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این همایش با حضور طیبه صفایی نماینده و رئیس فراکسیون زنان مجلس،‌ مجتهد زاده مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده و گودرزی مشاور استاندار استان هرمزگان و تعدادی از مدیران و مسئولان راه‌ و ترابری استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

احسانی در ادامه اضافه کرد: این همایش در راستای نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و ایجاد وحدت رویه و اتخاذ خط مشی یکسان در اجرای برنامه‌های تدوینی ابلاغ شده از سوی مرکز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و اطلاع‌رسانی در راستای هدفمندی یارانه‌ها به مشاوران با تشکیل کارگاه آموزشی در جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها و نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف در خانواده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی ‌ما این است که با اطلاع‌رسانی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها، زنان در جهت حل مسائل و مشکلات در اجرای مناسب‌تر هدفمندی یارانه‌ها گام موثری بردارند.

مشاور امور بانوان وزارت راه ‌و ترابری گفت: باتوجه به حضور طیبه‌صفایی از قوه ‌مقننه و مریم مجتهدزاده از قوه مجریه، مسائل و مشکلات زنان در کارگاه پرسش و پاسخ بررسی و تعیین جایگاه قانونی مشاوران، نقش اجرایی‌شان در دستگاه‌ها مشخص خواهد.

وی بیان کرد: همچنین اردوی فرهنگی و تفریحی بازدید از مناطق دیدنی بندرعباس از جزیره قشم جزء برنامه‌های این همایش در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours