65 درصد کارمندان دولت حاضر به دورکاری هستند

27 دی 1389

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از اجرای کامل قانون دورکاری در سال 90 خبر داد و گفت: نظرسنجیها حاکی از آمادگی 65 درصد کارکنان دولت برای دورکاری است.
احمد بزرگیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شک و تردیدها در مورد ارائه تسهیلات، حقوق و مزایا در دورکاری رفع شده گفت: بر اساس آخرین نظرسنجیها 65 درصد کارکنان دولت متقاضی دورکاری هستند.

وی افزود: تمامی کارگروههای دورکاری در تمام دستگاههای دولتی در حال بررسی پستها و مشاغل شامل دورکاری هستند و بانک اطلاعاتی این مشاغل در حال تکمیل شدن است.

بزرگیان با بیان اینکه هم اکنون برخی دستگاهها بیش از 20 تا 30 درصد کارکنان خود را دورکار کرده اند گفت: به علت جدید بودن طرح فعلا اجرای آن با آرامی و کندی پیش می رود ولی در سال 90 قانون دورکاری باید به درستی و کامل اجرا شود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از حضور فیزیکی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در کارگروههای دورکاری ادارات و سازمانهای دولتی خبر داد و افزود: معاون رئیس جمهور، مسئولان و مشاوران این طرح برای توجیه بیشتر مدیران و کارگروهها و اجرای صحیح و بدون نقص قانون دورکاری در کنار مدیران قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours