اطلاعیه شماره (1) گروه هماهنگ کننده مراسم بزرگداشت 22 خرداد 1387

22 خرداد 1387

مراسم بزرگداشت سالروز بیست و دوم خرداد که قرار است روز پنج شنبه بیست و سوم توسط تعدادی از فعالان جنبش زنان برگزار شود با تهدید نیروهای امنیتی مواجه شده است. گروه هماهنگ کننده برگزاری این مراسم با صدور اطلاعیه ای ضمن بیان این خبر اعلام کرد:

قرار است به مناسبت بزرگداشت بیست ودوم خرداد در یکی از گالری های تهران با دعوت از فعالان جنبش زنان و مدافعان حقوق برابر نشستی برگزار شود. این نشست ضمن تاکید بر لزوم همبستگی همه فعالان جنبش های اجتماعی، به بررسی مطالبات حقوقی زنان، دستاوردها و هزینه های تحمیل شده به جنبش زنان در یک سال گذشته خواهد پرداخت.

گروه هماهنگ کننده، یک روز پیش از برگزاری این مراسم، از تهدید هایی علیه حامیان این نشست مطلع شده است. این در حالی است که به مناسبت فرا رسیدن سالروز بیست و دوم خرداد؛ روز همبستگی ملی زنان ایران، بیش از هزار و دویست نفر از فعالان حقوق برابر با انتشار بیانیه ای از عموم هموطنان ایرانی برای همراه شدن در مسیر رسیدن به حقوق برابر جنسیتی، دعوت کرده اند.

این گروه با انتشار این اطلاعیه در نظر دارد افکار عمومی و همراهان جنبش زنان را به برنامه های این روز جلب کند و همچنین از همگان دعوت می کند اطلاعیه های بعدی را دنبال کنند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours