پلیس امنیت از محبوبه کرمی خواست برای مهمانی در منزلش مجوز بگیرد

8 شهریور 1387

مدرسه فمینیستی: روز شنبه 9 شهریور 87 محبوبه کرمی در پی احضار پلیس امنیت به همراه مریم زندی از کمیته مادران کمپین به پایگاه هشتم پلیس امنیت در میدان حر رفت.

روز پنج شنبه و دو روز بعد از آزادی محبوبه کرمی از زندان قرار بود دوستان وی برای تجدید دیدار با او به خانه اش بروند که با برخورد نیروی انتظامی مواجه شدند . پلیس مانع از حضور مهمانان به منزل کرمی شده بود. ماموران با حکم دادگاه به منزل او وارد شده و برگه احضاریه به وی داده بودند.

کرمی در خصوص احضار روز شنبه خود می گوید پس از ساعتها معطلی به داخل ساختمان رفتیم. در آنجا آقایی که اسمشان را نمی دانم به من گفت چرا بدون مجوز 100نفر را به منزلتان دعوت کردید؟ گفتم که من 100 نفر را دعوت نکرده ام وحدود 20 مهمان داشتم که مامورین آمدند ومجلس را برهم زدند و او گفت مهمان های شما افراد معمولی نبودند وهمه جنبش زنانی هستند. گفتم که من خودم هم از اعضای جنبش زنان هستم و فکر نمی کنم که این امرجرم باشد.

محبوبه کرمی ادامه داد که فرد پلیس در اخر به من گفت که تعهد بدهم دیگر در منزلم مهمانی بدون مجوز نگیریم و من گفتم هرگز چنین تعهدی نمیدهم و او گفت اگر چنین باشد از این پس باید به قوه قضایه پاسخ گو باشید ومن گفتم ایرادی ندارد آن موقع هم پاسخ سوالاتشان را میدهم .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours