زنان اصولگرا: برگزاری تجمعی مردمی مقابل مجلس

5 آذر 1387

روزنامه اعتماد ملی: مسوول کمیته‌ حقوقی شورای احزاب زنان اصولگرا از برگزاری تجمعی مردمی با حضور زنان ایران مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داد تا ساکنان بهارستان صدای زنان را از نزدیک بشنوند.

توران ولی مراد با اعلام این خبر به اعتماد ملی گفت:« تلاش زنان اصولگرا این است که در این هفته ملاقاتی را با اعضای کمیسیون اجتماعی و حقوقی و قضایی مجلس انجام دهند و به طور کامل از حذف ماده 23 از لایحه حمایت از خانواده مطمئن شوند. در این صورت،‌این تجمع ملغی می شود».

اما او تاکید کرد که اگر ملاقات او و دیگر زنان را قانع نکند که مجلس همچنان بر موضع خود برای حذف ماده 23 از لایحه پافشاری می کند، تجمع مردمی و برنامه اعتراض زنان ایرانی پابرجا خواهد بود:«قرار بر این است تا با اطلاع رسانی وسیع از همه زنان ایرانی و انقلابی دعوت شود تا با همراه داشتن چفیه مقابل درهای مجلس حاضر شوند و صدای اعتراض و فریاد خود را به گوش نمایندگان برسانند، چون مقابل این حرکت و این تصمیم (بازگشت ماده 23 به لایحه حمایت از خانواده) نباید انفعالی رفتار کرد و باید با همبستگی همه زنان ایرانی مقابل آن ایستاد.

مسسول کمیته تحقیقاتی و پژوهشی جامعه زینب همچنین هدف زنان اصولگرا از دیدار با نمایندگان و شاید رییس مجلس را هم تشریح کرد و گفت:« تقاضای ما این است که همانند حرکت شور اول، این ماده در شور دوم نیز همچنان حذف بماند؛ چراکه اصلا حذف این ماده مثلا تصویب شده ولی هم اکنون متاسفانه شاهد این هستیم که فعل و انفعالاتی در جهت برگرداندن این ماده در حال انجام است، زیرا هم‌اکنون رقابت بسیار تنگاتنگ است و خانم‌ها برای گرفتن فرصت از مردانی که قدرت و پول را در اختیار را دارند، می‌خواهند رضایت آن‌ها را فراهم کنند و متاسفانه تعهد خانم‌ها به مردان با نفوذ بیشتر از تعهد آنان نسبت به ملت است».

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours