راه اندازی سایت کمپین در ایتالیا همزمان با اهدای جایزه حقوق بشر ایتالیا به نسرین ستوده

۱ min read

مدرسه فمینیستی: سایت کمپین یک میلیون امضاء در ایتالیا راه اندازی شد. گروه کمپین در ایتالیا که مدتی است فعالیت های خود را در مورد کمپین یک میلیون امضاء و معرفی آن در ایتالیا آغاز کرده، راه اندازی سایت کمپین ایتالیا را به مناسبت سالگرد حقوق بشر و نیز برگزاری مراسم اهدای اولین جایزه بین المللی حقوق بشر ایتالیا به نسرین ستوده، در 12 دسامبر اعلام کرد. سایت گروه کمپین ایتالیا که به زبان ایتالیایی است را در آدرس زیر می توانید مشاهده کنید:

http://milionedifirme.blogspot.com/

از فعالیت های گروه کمپین ایتالیا، می توان به معرفی کمپین یک میلیون امضاء در برنامه ای با عنوان «برابری و جنبش زنان ایران» که در ایتالیا در نوامبر 2008 برگزار شده بود اشاره کرد. سمینار «برابری و جنبش زنان ایران» توسط سازمان OEW (برای یک دنیای همبسته) تدارک دیده شده بود که در این برنامه «صبری نجفی» از اعضای کمپین ایتالیا در مورد کمپین یک میلیون امضاء به سخنرانی پرداخت. برای برپایی این برنامه اعضای سازمان عفو بین الملل در ونیز و دانشجویان موسسه پداگوژی، اجتماعی و فنی شهر بارسلونا همکاری داشتند.

از دیگر فعالیت های این گروه پوستر و تی شرت در معرفی کمپین یک میلیون امضاء است که عکس آن ها را در زیر می توانید مشاهده کنید:



عکس های زیر مربوط به برنامه «برابری و جنبش زنان ایران» است که در آن اعضای سازمان عفو بین المللی ونیز و اعضای کمپین ایتالیا حضور دارند:



مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours