تلاش وکیل عالیه اقدام دوست برای ملاقات با موکل خود در زندان اوین

۰ min read

21 بهمن 1387

مدرسه فمینیستی: امروز دوشنبه 21 بهمن ماه، نسیم غنوی وکیل عالیه اقدام دوست برای ملاقات با موکل خود به زندان اوین مراجعه کرد. اما مسئولان زندان برای ملاقات با موکل خود از ایشان خواستند که از دادیار ناظر امنیت اجازه بگیرد. اما هنگامی که نسیم غنوی به دادیار ناظر امنیت برای کسب اجازه ملاقات مراجعه کرد، متاسفانه دادیار در محل کارش حضور نداشت و از این رو امکان کسب اجازه برای ملاقات از ایشان میسر نگردید.

نسیم غنوی به مدرسه فمینیستی گفت که مجددا اوایل هفته آینده برای ملاقات با موکل خود به زندان اوین خواهد رفت. وی گفت عالیه اقدام دوست تنها یک بار در هفته گذاشته با ایشان تماس داشته است که طی این تماس تلفنی گفته که اکنون در بند 350 زندان اوین است. خانم غنوی در تلاش است که بتواند قرار ملاقاتی با عالیه در زندان داشته باشد.

به رغم سن بالای عالیه اقدام دوست و نیز بیماری اش، او ا ز 10 بهمن ماه 1387 از فومن محل زادگاه اش تحت الحفظ به تهران منتقل شد و از روز 12 بهمن ماه در زندان اوین به سر می برد.

عالیه اقدام دوست در تجمع 22 خرداد 1385 در میدان هفت تیر بازداشت شد که پس از 5 روز با قرار کفالت آزاد شد. پس از آن وی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به سه سال و چهار ماه حبس تعزیری و 20 ضربه شلاق محکوم شد. دادگاه تجدید نظر حکم سه سال حبس وی را تایید کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours