بهاره هدایت و امین نظری آزاد شدند

4 فروردین 1388

خبرنامه امیرکبیر: بهاره هدایت و امین نظری اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت و سعید فیض الله زاده دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه که به همراه ۷ نفر دیگر از اعضای دفتر تحکیم وحدت و خانواده های دانشجویان بازداشت شده در روز جمعه در مقابل زندان اوین بازداشت شده بودند، امروز آزاد شدند.

روز گذشته نیز مهدی عربشاهی، میلاد اسدی، فرید هاشمی، مادر نریمان مصطفوی و مادر میلاد اسدی به همراه چند نفر دیگر از اعضای خانواده های دانشجویان آزاد شدند.

به گفته دانشجویان آزاد شده در مدت ۴۸ ساعت بازداشت دانشجویان، فردی به نام سرهنگ حسین قاسملویی، فرمانده مقر پلیس امنیت دربند با بازداشت شدگان بدرفتاری کرده و ضمن ایراد ضرب و شتم، ممانعت از خوردن آب و غذا، سرپا نگاه داشتن در طول شب، افراد بازداشت شده را با دستبند برای چندین ساعت به درخت بسته است. فرد یاد شده در لحظه بازداشت دانشجویان نیز با خشونت رفتار کرده است.

لازم به یاد آوری است اعضای دفتر تحکیم وحدت و خانواده های دانشجویان دربند دانشگاه امیرکبیر به هنگام سال تحویل در مقابل زندان اوین حضور یافتند تا به هنگام آغاز سال جدید حمایت خود را از دانشجویان دربند اعلام نمایند، اما مامورین نیروی انتظامی با خشونت با دانشجویان برخورد کرده و با هتاکی و بی حرمتی نسبت به خانواده های دانشجویان آنان را بازداشت نمود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours