سهم خواهی از سرانه ورزش قهرمانی

22 فروردین 1388

شیرزنان: مدیرکل دفتر توسعه ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی و رییس کمیسیون ورزش بانوان کمیته ملی المپیک گفت: بانوان ورزشکار ایرانی باید سهم خود را از سرانه‌ای که در ورزش قهرمانی برای آنان در نظر گرفته شده، بگیرند.

رباب شهریان در گفت وگو با ایرنا و در پاسخ به این پرسش که بودجه ورزش بانوان در سال آینده به چه میزان خواهد بود، اظهار داشت: اعتقادی به دریافت بودجه‌ای مختص بانوان ندارم و معتقدم که در ورزش باید به صورت کلی عمل کرد.

وی تصریح کرد: بانوان نیز همانند آقایان باید از بودجه ورزش بهره مند شوند و جدا کردن بودجه این دو نمی‌تواند به ورزش بانوان کمک کند.

شهریان گفت: بانوان باید تلاش کنند سهم خود را از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای جذب مدال در رشته‌هایی که فدراسیون‌ها تدوین کرده اند، بگیرند و در این راه سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک از آنان با تمام توان حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی فدراسیون‌های فعال در حوزه بانوان تقویم رقابت‌های آتی خود برای بازی‌های گوانجو را اعلام کرده اند، اظهار داشت: اگر بانوان بتوانند برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون ها را ‪ ۱۰۰‬ درصد اجرایی کنند در واقع به اهداف تعیین شده در ورزش بانوان دست پیدا کرده ایم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours