وضعیت نگران کننده شبنم مددزاده در دومین ملاقات با خانواده خود

13 خرداد 1388

خبرنامه امیرکبیر: صبح روز گذشته، ۱۱ خرداد ماه، شبنم مددزاده و برادرش، درحالی برای بار دوم با خانواده خود ملاقات کردند که صد و دومین روز بازداشت خود را در بند ۲۰۹ زندان اوین سپری می کنند.

در این ملاقات که با همراهی بازجو انجام گرفت، خانواده ی مددزاده وضعیت روحی فرزندانشان را نامساعد توصیف کردند.

شبنم مددزاده در حالی صد و دومین روز را در اوین به سر می برد که به گفته ی بازجو و قاضی بازپرس پرونده، شبنم مددزاده در در هفته آخر اردیبهشت ماه، از سلول انفرادی به بند عمومی منتقل شده است و برای ارتباط تلفنی با خانواده اش هیچ مشکلی ندارد. با این وجود بعد از اعلام این مطلب توسط مسئولین، شبنم مددزاده هیچ گونه تماسی با خانواده اش نداشته و سلامت جسمی و روحی اش نسبت به ملاقات قبلی به مراتب نامناسب تر بوده است.

لازم به ذکر است که در هفته ی گذشته با وجود فراهم آمدن تمامی شرایط آزادی و قبول قرار کفالت ۵۰ میلیون تومانی به دلیل عدم تمکن مالی خانواده ی مددزاده برای پرداخت وثیقه، قاضی حداد، معاون امنیت دادستان کل از آزادی وی ممانعت کرد.

شبنم مددزاده، نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت، در یکم اسفند ماه در حالی که راهی جلسه ی شورای تهران بود به شکل نامعلومی بازداشت شد و برادر وی، فرزاد مددزاده نیز زمانی که عصر همان روز برای پیگیری وضعیت خواهرش به کلانتری رجایی شهر کرج مراجعه کرده بود، بازداشت شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours