صدور قرار وثیقه برای کاوه مظفری

20 خرداد 1388

غییر برای برابری – روز دوشنبه 18 خرداد با انتقال کاوه مظفری از زندان اوین به شعبه 2 دادسرای امنیت، آقای سبحانی بازپرس پرونده اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبانی برای تجمع تبلیغی علیه نظام و نیز داشتن تجهیزات ماهواره‌ای را به او تفهیم کرده و قرار بازداشت او را به قرار وثیقه 50 میلیون تومانی تبدیل کرد که کاوه نپذیرفته است.

روز سه شنبه جلوه جواهری همسر کاوه به همراه مینا جعفری وکیل جلوه جواهری به دادسرای امنیت مراجعه و درخواست تبدیل قرار وثیقه به کفالت را کردند اما بازپرس پرونده اظهار داشت پرونده کاوه را به دادگاه فرستاده و نزد او نیست این درحالی است که آقای سبحانی تاکید داشته که خانواده کاوه در صورت تهیه وثیقه به خود او مراجعه کنند.

کاوه مظفری روز 11 اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر در پارک لاله بازداشت شد و ‌ از آن تاریخ تا کنون 39 روزاست که در بازداشت بسر میبرد.

همچنین جلوه جواهری پس از آزادی از زندان با مراجعه به شورای حل اختلاف برای فک پلمپ منزلشان اقدام کرد. نیمه شب 12 اردیبهشت ماموران با مراجعه به منزل آنان، ‌به تفتیش منزل و بازداشت جلوه جواهری نیز پرداخته و دو روز پس از بازداشت آنان در منزل شان را نیز پلمب کرده بود. شورای حل اختلاف عمل پلیس را غیر قانونی خوانده و با همراه کردن ماموری در منزل را گشوده و مراتب را صورت جلسه کرده‌اند

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours