دیدار خانواده دکتر زهرا با خانواده ژیلا بنی یعقوب / دادگاه متهمان مرگ دکتر زهرا تشکیل نشد

25 تیر 1388

کانون زنان ایرانی -امروز خانواده زهرا بنی یعقوب برای ابراز همدردی با خانواده ژیلا بنی یعقوب و بهمن احمدی اموئی روزنامه نگاران بازداشت شده به منزل آنها رفتند .

زهرا بنی یعقوب ، پزشک جوانی که دو سال قبل توسط نیروهای امر به معروف بازداشتگاه همدان به همراه نامزدش دستگیر شده بود پس از دو روز بازداشت در این بازداشت گاه جان سپرد . مرگی که به عقیده خانواده زهرا مشکوک بود و با آنکه ماموران می گفتند که او در بازداشتگاه خودکشی کرده آنها هرگز این موضوع را نپذیرفتند چرا که زهرا ساعتی پیش از مرگش با خانواده صحبت و خبر از سلامتش داده بود .

امروز پنج شنبه ، خانواده این پزشک جوان که از همشهری های خانواده ژیلا هم محسوب میشوند به دیدار خانواده این روزنامه نگار رفتند تا بگویند که از بازداشت هر فردی نگران می شوند و دعا می کنند هر گز بلائی که بر سر دختر جوان 28 ساله شان آمده برای کس دیگری در زندان تکرار نشود .

ابولقاسم بنی یعقوب ،پدر دکتر زهرا نیز که پس از مرگ دخترش حتی یک روز از پی گیری پرونده مرگ مشکوک او دست نکشیده از تشکیل نشدن دادگاه رسیدگی به مرگ دخترش در چند روز قبل به دلیل حضور نیافتن متهمان در جلسه دادگاه خبر داد . او نگرانی خود را از جلسه بعدی این دادگاه اعلام نیز می کند و اینکه ممکن است بازهم متهمان از حضور در دادگاه خودداری کنند . این پدر و مادر درد کشیده تاکید کردند که اگر هیچکس هم به داد آنها نرسد آنها خداوندی دارند که دادشان را بستاند .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours