هاله سحابی و کاوه مظفری از زندان آزاد شدند، اما هنوز ژیلا بنی یعقوب آزاد نشده، مادر شیوا نظرآهاری پس از 2 ماه با دخترش ملاقات کرد

26 مرداد 1388

مدرسه فمینیستی: روز دوشنبه 26 مردادماه، هاله سحابی، قرآن پژوه و فعال جنبش زنان با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

کاوه مظفری نیز از فعالان جنبش زنان با قرار کفالت از زندان آزاد شد.

ژیلا بنی یعقوب هنوز از زندان آزاد نشده است

از سوی دیگر به گزارش کانون زنان ایرانی آزادی ژیلا بنی یعقوب را که برخی از سایت ها از جمله موج سبز آزادی منشر کرده به نقل از خانواده او تکذیب می کند . خانواده ژیلا او را امروز ظهر ( دوشنبه 26 ) در زندان اوین ملاقات کرده اند . ژیلا بنی یعقوب روزنامه نگار و سردبیر سایت کانون زنان ایرانی است . و از حدود نزدیک به دو ماه پیش به همراه همسرش در زندان اوین به سر می برد و تاکنون نیز آزاد نشده است .

مادر ژیلا بنی یعقوب می گوید :«ژیلا امروز به من گفت که بازجوئی هایش تمام شده اما از زمان آزادی اش اطلاعی نداشت .همچنین تلاش های ما برای دیدن بهمن احمدی دامادم به جائی نرسید و مسئولان گفتند خانواده خودش باید برای ملاقات بیایند که آنها هم در شهرستان هستند و آمد و رفت برای شان کمی مشکل است .»

همسر ژیلا بنی یعقوب بهمن احمدی هم اکنون در زندان انفرادی به سر می برد .

پس از 2 ماه شیوا نظرآهاری با مادرش ملاقات کرد

به گزارش سایت موج سبز آزادی امروز مادر شیوا نظرآهاری نیز پس از دو ماه از بازداشت شیوا، امروز توانست با دخترش ملاقات کند. شیوا نظرآهاری تا پیش از آن ممنوع الملاقات بود.

همچنین خانواده‌های محمد قوچانی، سمیه توحیدلو، کیوان صمیمی، محمدرضا جلایی‌پور، ژیلا بنی‌یعقوب و مهسا امرآبادی با عزیزان خود ملاقات داشته‌اند.

از سوی دیگر پدر و مادر مهسا امرآبادی نیز موفق به دیدار وی شده‌اند، اما همسرش مسعود باستانی هنوز در زندان انفرادی است و اجازه ملاقات ندارد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours