تیتر خبر این «قتل ناموسی» در بخش حوادث چنین بود: «توهمات مرد، منجر به قتل همسرش شد»

9 آبان 1388

آفتاب: مرد معتادی در شهرستان ساوه استان مرکزی به علت مصرف مواد مخدر و ظن زیاد نسبت به همسرش او را به قتل رساند و بعد از قتل النگوهای وی را برای مصرف مواد مخدر فروخت.

رئیس پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت؛ ساعت ۴/۱۸ روز شنبه گذشته در پی اعلام مسوولان بیمارستان مدرس «ساوه» مبنی بر انتقال زنی ۲۰ساله به آن بیمارستان و فوت مشکوک وی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

سرهنگ «قدرت الله زمانی نژاد» افزود؛ این زن به همراه همسرش در هتل «صدرای ساوه» ساکن بودند که زن به دلایل نامعلومی حالش بد شد و به بیمارستان منتقل و به رغم تلاش پزشکان فوت شد.

وی گفت؛ با اعلام نظر پزشکی قانونی مبنی بر قتل این زن ماموران محل اقامت این زوج را در هتل مورد بررسی و بازرسی کامل قرار دادند و علائمی مبنی بر وقوع درگیری در اتاق پیدا کردند و در اولین اقدام همسر مقتول را به عنوان مظنون مورد بازجویی قرار دادند.

سرهنگ «زمانی نژاد» اظهار داشت؛ مرد ۲۶ساله بعد از انجام بازجویی های فنی پلیسی اعتراف کرد به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر به همسرم مشکوک شدم و احساس کردم با شخص دیگری رابطه دارد.

با گرفتن یک اتاق در هتل و نقشه قبلی با استفاده از ملحفه دست و پاهایش را بستم و به شدت او را کتک زدم و بعد از قتل همسرم با خارج کردن النگوها و زیورآلات او آنها را به فروش رساندم. سرهنگ «زمانی نژاد»خاطرنشان کرد؛ متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours