ملاقات کابینی بهاره هدایت با خانواده اش

5 بهمن 1388

جرس: امین احمدیان، همسر بهاره هدایت که روز پنج شنبه با این فعال دانشجویی به صورت کابینی ملاقات داشت اظهار داشت: بهاره امیدی به آزادی نداشت و می گفت که به این زودیها آزاد نخواهد شد.

امین احمدیان که بعد از 22 روز بی خبری مطلق از همسرش با او ملاقات 7 دقیقه ای داشته، روحیه این فعال دانشجویی را بسیار خوب توصیف کرد و به سایت روزآنلاین گفت: بهاره چند روزی با نوشین عبادی و سپس با نسرین وزیری هم سلول بوده و بعد از آزادی خانم وزیری نمی دانم در چه وضعیتی است.

تبلیغ علیه نظام، سیاه نمایی، شرکت در تجمعات و توهین به رهبری و احمدی نژاد اتهاماتی است که به گفته آقای احمدیان به بهاره هدایت نسبت داده شده است.

او اظهار داشت: بازجویی های بهاره ادامه دارد و خودش می گفت که بسیار بازجویی های سنگین و فشرده ای است و از سوی دیگر پرونده بهاره هنوز به دادگاه انقلاب فرستاده نشده و اسم او در کامپیوتر دادگاه انقلاب نیست.

احمدیان با اشاره به بیانیه دانشجویان ساکن اروپا درباره تحریم انتخابات گفت: یکی از اتهامات بهاره همین بیانیه است در حالیکه بهاره هنگام صدور و انتشار این بیانیه نیز در زندان بوده است.

به گفته او، بیانیه های دفتر تحکیم وحدت از دیگر اتهامات بهاره هدایت است. این فعال دانشجویی به خانواده اش گفته است که محور بازجویی ها درباره دفترتحکیم وحدت است.

این در حالی است که سایت ادوار نیوز اعلام کرده است که مقام‌های امنیتی ایران، اعضای بازداشت ‌شده دفتر تحکیم وحدت را برای اعلام انحلال این دفتر، تحت فشار گذاشته‌اند.

بهاره هدایت، میلاد اسدی، مهدی عربشاهی و مرتضی سمیاری، چهار عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت هستند که در زندان به شدت تحت فشار قرار دارند تا انحلال این دفتر را اعلام کنند.آنها در بندهای 209 و 240 زندان اوین به سر می برند.میلاد اسدی بیش از 55 روز است که در سلول انفرادی به سر می برد و دور تازه بازجویی ها از این فعال دانشجویی آغاز شده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours