دستگیری ۳۱ دختر و ۳۶ پسر در جشن شبانه

25 فروردین 1387

۳۱ دختر و ۳۶ پسر در جشنی در شمال شهر تهران توسط کلانتری ولنجک شبانه بازداشت شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این دختران و پسران در “مجلس پارتی لهو و لعب” در خیابان مقدس اردبیلی شرکت کرده بودند.

به گفته این پایگاه، ماموران پلیس بر اساس اطلاع “مخبران محلی” از این مهمانی با خبر شدند. در این عملیات شبانه که از سوی “ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی” تهران انجام شد، گفته می‌شود “مقداری مشروب الکلی” نیز کشف و ضبط شده است.

این دستگیری در حالی صورت می‌گیرد که پلیس ایران از سال گذشته تاکنون با اجرای طرح‌های “امنیت اخلاق” و”امنیت اجتماعی”(برخورد با اراذل و اوباش) بسیاری از دختران و پسران جوان را به اتهام اخلال در “نظم عمومی و امنیت اخلاقی” دستگیر کرده است.

پیشتر در ۲۱ شهریور سال گذشته، ۳۵ دختر و پسر جوان به علت آن‌چه که از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری، “عروسی صوری” عنوان شده بود، در جریان طرح “امنیت اخلاق” در این شهر شمالی ایران، دستگیر و روانه بازداشتگاه شده بودند.

“اسماعیل احمدی مقدم” فرمانده پلیس ایران هم در سوم فرودین ماه سال‌جاری اعلام کرد، سال ‪ ۸۷‬ سال تثبیت “امنیت اخلاقی و اجتماعی” در این کشور خواهد بود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours