خبرهای ورزشی: حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در مسابقات اسکیت کره جنوبی / به دلیل مخالفت با پوشش اسلامی بانوان امسال مسابقات برون مرزی ژیمناستیک نداریم و….

24 فروردین 1389

رییس هیات اسکیت مازندران خبر داد :
حضور بانوان اسکیت‌باز ایران در معتبرترین رویداد اسکیت جهانی

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : رییس هیات اسکیت مازندران از دعوت دو اسکیت باز این استان به اردوی تیم ملی بانوان در رده سنی نونهالان خبر داد .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، حسین خیری‌نیا امروز در گفتگو با خبرنگار ما در ساری با بیان اینکه اسکیت‌بازان ایران در معتبرترین رویداد اسکیت جهانی که جمعی از مازندرانی‌ها در آن حضور دارند، اظهار داشت: نگار فلاح و مهان خوش‌تراش که در مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان کشور درخشش داشتند با نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه نگار فلاح در رشته 300 متر با ثبت زمان 225/35 ثانیه نشان طلای کشوری کسب کرد، اضافه کرد: این اسکیت‌باز آینده‌دار مازندرانی در ماده سرعت 500 متر نیز دوم شد.

رییس هیات اسکیت مازندران تصریح کرد: مهان‌خوش‌تراش نیز در رشته 300 متر سرعت با 114/36 ثانیه عنوان نایب قهرمانی کشوری را به خود اختصاص داد.

خیری‌نیا تصریح کرد: این دو اسکیت‌باز مازندرانی به طور حتم در مرحله پایانی تیم ملی برای شرکت در مسابقات برون مرزی نیز حضور خواهند داشت.

رییس هیات اسکیت مازندران با اشاره به اینکه این استان با دو تیم آمل و ساری و در مجموع با 12 اسکیت‌باز در نخستین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت نوجوانان کشور در بخش دختران شرکت کرده بود، تصریح کرد: در مجموع عملکرد دو نماینده مازندران در این مسابقات قابل قبول بوده است.

خیری‌نیا افزود: برای مربیان و مجموعه هیئت استان کسب تجربه اسکیت‌بازان مازندرانی مسابقات کشوری مهم‌ترین ملاکی بود که به این اهداف خود رسیده است.

وی اضافه کرد: تیم ملی اسکیت نونهالان کشور امسال در مسابقات بین‌المللی کره جنوبی که از معتبرترین رویداد بین‌المللی اسکیت جهانی است از روزهای 18 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه امسال حضور خواهند داشت.

رییس هیات اسکیت مازندران خاطرنشان کرد: نگار فلاح پیش از این نیز پس از 14 سال نخستین نشان تاریخ رشته اسکیت مازندران را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده بود.

خیری نیا، روند فعلی برنامه‌های این هیئت در رشته اسکیت استان را روبه رشد و امیدوارکننده خواند و یادآورشد: هم اکنون بیش از 3 هزار ورزشکار مازندرانی در رشته ورزشی اسکیت سازماندهی شدند.

مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : رییس هیئت کاراته استان مرکزی از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در رده سنی جوانان و امید در اراک خبر داد .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، جمشید زند امروز در گفتگو با خبرنگاران در اراک اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 200 ورزشکار در رده سنی جوانان و امید برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی 4 هزار نفر از علاقه‌مندان به رشته‌کاراته در سال گذشته تصریح کرد: هیئت‌کاراته استان مرکزی در سال گذشته به عنوان یکی از برترین‌‌های هیئت‌های ورزشی استان معرفی و انتخاب شد.

رییس هیئت کاراته استان مرکزی در ادامه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی، حضور مربیان در تیم‌های ملی، برگزاری کلاس‌های مربیگری و اعزام به مسابقات برون‌مرزی و استعدادیابی را از برنامه‌های مهم هیئت کاراته در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: هیئت کاراته استان مرکزی امسال در سطح بخش‌‌های مختلف استان حضوری موثر خواهد داشت.

زند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دعوت کشور ماکائو از تیم کاراته استان مرکزی به منظور شرکت در یک اردوی مشترک بیان داشت: ماکائو از تیم کاراته رده سنی بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان به منظور شرکت در یک اردوی مشترک دعوت به عمل آورده است که احتمالا در اوایل خردادماه این اردو در کشور ماکائو برگزار خواهد شد.

وی گفت: هیئت کاراته در سال گذشته در زمینه جذب ورزشکاران به این رشته موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرد که در تلاش است در سال جاری نیز در این راستا گام‌های ارزشمندی بردارد .

مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری آسیا -امارات
عنوان دوازدهم بهترین نتیجه برای رکابزن استقامت زن ایران شد

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : رقابت‌ استقامت در بخش جاده مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری آسیا در بخش زنان با کسب رده‌های دوازدهم تا بیست و یکم برای تیم ایران به پایان رسید .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، این مسابقات به مسافت ‌2/97 کیلومتر برگزار شد و در پایان رکابزن کره جنوبی به مدال طلا رسید، نماینده قزاقستان دوم و رکابزنی از تایلند سوم شد.

رکابزنان ایران در این دوره رده‌های دوازدهم تا بیست و یکم را از آن خود ساختند.

نیکناز فاضلی در مکان دوازدهم ، مریم عابدی پانزدهم، رقیه شریفی نوزدهم و الهام افشاردوست در مکان بیست و یکم مسابقات قرار گرفتند.

بعدازظهر امروز مسابقات استقامت جاده در بخش مردان در رده سنی جوانان دنبال می‌شود .

نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان در گفتگو با خبرگزاری زنان :
فیفا بر سرمایه گذاری روی گروه سنی پایه تاکید دارد

نایب رییس فدراسیون فوتبال یانوان گفت : با توجه به اینکه گروه سنی زیر 13سال در مسابقات فوتبال سریلانکا اول شدند ، تاکید بیشتر فیفا سرمایه گذاری روی گروه سنی پایه است .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان در خصوص برنامه های سال جاری فدراسیون در گفتگو با خبرنگار ایونا اظهار داشت : فدراسیون فوتبال بانوان همه ساله تقویمی را برای دسته بندی برنامه ها اتخاذ می کند .

وی در ادامه افزود : فدراسیون امسال نیز مانند سالهای گذشته ، برنامه های متنوعی در زمینه فوتبال و فوتسال بانوان ، مسابقات برون مرزی و اردوهای تدارکاتی در نظر گرفته است ، از جمله این برنامه ها برگزاری مسابقات فوتبال زیر 19 سال در سطح آسیایی ، مسابقات فوتبال زیر 14سال و زیر 16سال بانوان و همچنین اعزام تیم فوتبال بزرگسالان برای مسابقات مقدماتی لندن می باشد .

شجاعی با بیان این مطلب که فیفا اهمیت بیشتری به فوتبال می دهد تا فوتسال گفت : در زمینه فوتسال بانوان یک سری برنامه های خاص در نظر گرفته شده که یکی از آنها فوتسال جام جهانی زنان در برزیل است .

وی در پایان خاطرنشان کرد : در سال جاری کلاس های مربیگری و مسابقات مختلف در همه گروه های سنی خصوصا گروه زیر 13سال نیز برگزار می شود .

نایب رییس هیات ژیمناستیک بانوان استان تهران در گفتگو با خبرگزاری زنان : به دلیل مخالفت با پوشش اسلامی بانوان امسال مسابقات برون مرزی نداریم

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : نایب رییس فدراسیون ژیمناستیک بانوان استان تهران در خصوص برنامه های سال جاری این فدراسیون گفت : امسال فدراسیون ژیمناستیک در بخش بانوان به دلیل مخالفت های به عمل آمده از سوی فدراسیون جهانی در زمینه پوشش اسلامی در هیچ شاخه ای مسابقات برون مرزی نداریم و همه مسابقات داخلی برگزار می شود .

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری زنان ایران ، جمیله سروری نایب رییس هیات ژیمناستیک و دبیر اجرایی بانوان استان تهران اظهار داشت : سطح بندی مسابقات از سوی فدراسیون است و فدراسیون ژیمناستیک در سطح 4و5 مسابقات دارد .

وی افزود : یکی دیگر از برنامه های امسال برگزاری سومین دوره مسابقات ترامپولین به میزبانی استان تهران است .

دبیر اجرایی ژیمناستیک ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ باشگاه های ایروبیک در ادامه گفت : یک دوره مسابقات قهرمانی ژیمناستیک در سطح جوانان برگزار می شود .

سروری گفت : با توجه به اینکه در هشت سال گذشته کلاس آموزش مربیگری نداشتیم امسال برنامه هایی تداعی شده تا بتوانیم در این زمینه فعال تر عمل کنیم.

نایب رییس فدراسیون ژیمناستیک بانوان خاطرنشان کرد: نیمه دوم اردیبهشت ماه سمینار سراسری با حضور بانوان هایت های ژیمناستیک به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود که در این سمینار برنامه های سال جاری در اختیار نایب رییسان استان ها قرار داده می شود تا هر یک از استان ها میزبانی یک دوره را پذیرا باشند .

وی در پایان تاکید کرد : امسال فدراسیون ژیمناستیک بانوان استان تهران حتما میزبان یک دوره از مسابقات بین المللی خواهد بود .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours