ونزوئلا در تدوین کتب درسی با ایران همکاری می کند

24 اردیبهشت 1389

کلمه: معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزشی ازهمکاری ونزوئلا با ایران در زمینه تدوین کتاب‌های درسی خبر داد و افزود: کاربست فناوری‌های نوین از جمله فناوری اطلاعات و فیلم‌های آموزشی در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، ارائه‌ی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، چاپ و نشر کتاب‌های درسی و کمک درسی از جمله زمینه های این همکاری دوطرفه است.

ادواردلئون واسکز، معاون وزیر آموزش ونزوئلا در صدر هیأتی متشکل از مدیرکل برنامه‌ریزی درسی و مدیرکل آموزش متوسطه این کشور از قسمت‌های مختلف سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بازدید کردند.

این هیأت اعزامی در سومین روز از اقامت خود در ایران با حجه الاسلام والمسلمین دکتر محمدیان ، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ارشد این سازمان دیدار کردند و به تبادل تجربیات آموزشی و فرهنگی پرداختند.

براساس این گزارش، در این دیدار،دکتر محمدیان ضمن معرفی اجمالی توانمندی‌های نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران آمادگی این سازمان را برای همکاری با وزارت آموزش ونزوئلا در زمینه هایی نظیر؛ کاربست فناوری‌های نوین از جمله فناوری اطلاعات و فیلم‌های آموزشی در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، ارائه‌ی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، چاپ و نشر کتاب‌های درسی و کمک درسی در مقیاس وسیع با کیفیت بالا و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و کاربردی در زمینه‌ی تربیت نیروهای متخصص اعلام کرد.

ادوارد لئون واسکز معاون وزیر آموزش ونزوئلا ، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش و پرورش را تحسین برانگیز عنوان کرد‌و افزود: پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه در اسرع وقت به عرصه‌ی اجرا درآید.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours