مشاور وزیر کشور: سرنخ‌های بدحجابی به بیرون از کشور وصل است!

30 اردیبهشت 1389

مشاور وزیر کشور و مدیرکل امور زنان وزارت کشور گفت: سرنخ های اشکال ناهنجار حجاب به بیرون از کشور وصل است.

به گزارش ایرنا، زهرا حاج عباسقلی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه و همایش بین‌المللی توانمندی های زنان و خانواده خواستار بازنگری قانون مجازات اسلامی در زمینه برخورد با بدحجابی شد و افزود: برای برخورد با بدحجابی و بی حجابی در جامعه، جهاد فرهنگی لازم است.

وی ضعف اعتقادی و معنویت و تقویت نشدن عفاف در درون انسان ها را از جمله عوامل بروز پدیده بدحجابی ذکر کرد و اظهار داشت: برخوردهای غلط و دیدگاه های ناهماهنگ دولت های گذشته نیز در بروز و تشدید پدیده بدحجابی و بی حجابی در جامعه موثر بوده است.

حاج عباسقلی گسترش فضای مجازی و کنترل نشدن فضاهای مجازی از جمله اینترنت را از دیگر عوامل گسترش بدحجابی و بی حجابی در جامعه دانست و گفت: استفاده از فضاهای مجازی و تاثیرات مخرب و متفاوت آن باید برای خانواده ها آموزش داده شود.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان وزارت کشور موضوع برخورد با پدیده بی حجابی و بدحجابی را ضروری عنوان کرد و گفت: دشمنان با سیاسی کردن مسئله می خواهند پرونده برخورد با بدحجاب ها و بی حجاب ها را ببندند.
همه ساله با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، موضوع مبارزه با بدحجابی تبدیل به یکی از سرفصل‌ها در سخنان مسئولان ایرانی می‌شود. احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران چندی قبل در همین زمینه گفته بود که بدحجاب‌ها، جنایتکار هستند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours