دعوت شورای زنان از قوای سه گانه برای بررسی نحوه اجرای طرح عفاف و حجاب

5 تیر 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : شورای زنان در آخرین جلسه خود در خرداد ماه سال جاری از قوای سه گانه برای بررسی نحوه اجرای طرح حجاب و عفاف دعوت کرد .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران و به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان، این شورا بازنگری آیین نامه شورا، تعیین اولویت های برنامه ای شورا و آسیب شناسی نحوه اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه و دستگاههای اجرایی را در دستور کار خود در این جلسه قرار داد.

در این جلسه ضمن بازنگری آیین نامه شورای زنان با هدف توسعه و ارتقاء فعالیت های این شورا چگونگی نحوه اجرای طرح توسعه عفاف و حجاب در جامعه و دستگاههای اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به نظر اعضای شورا در خصوص عملکرد مثبت و ضعف برخی دستگاهها نسبت به اجرای این طرح، بر ضرورت تقدیر از دستگاههایی که در جهت اجرای مناسب طرح اقدام نموده اند تأکید گردید.

گفتنی ست به منظور تصمیم گیری در مورد چگونگی پیگیری و نظارت بهتر بر اجرای این طرح و رفع موانع و مشکلات موجود مقرر شد با دعوت از نمایندگان قوای سه گانه در جلسات آتی شورا در خصوص نحوه اجرای طرح توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تبادل نظر شود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours