شعب زنان بانک ملی در تمام استان‌ها افتتاح می‌شود

12 تیر 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : مدیرعامل بانک ملی ایران از افتتاح شعب زنان این بانک در مراکز تمامی استان‌های کشور تا پایان سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری زنان ایران ، محمود رضا خاوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در قزوین اظهار داشت: یکی از اقدامات بانک ملی افتتاح شعب زنان بوده که نخستین شعبه در مشهد افتتاح شده و دومین شعبه نیز در اصفهان آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: تا پایان سال سعی ما بر این است که در تمامی مراکز استان‌ها، افتتاح این شعبه را داشته باشیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: در شعب زنان بانک ملی بحث تفکیک جنسیتی مطرح نیست بلکه موضوع احترام به زنان است زیرا زنان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و سعی بر این است زمینه‌ای فراهم کنیم تا به زنانی که با پایبندی به دین، حجاب را انتخاب کردند، احترام به خواسته‌های آنان گذاشته شود.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرناپذیر بودن تحریم‌ها در حرکت بانک ملی اظهار داشت: با وجود تحریم ولی ما در بانک ملی بحث توسعه شبکه را در دیگر کشورهای خواهیم داشت زیرا در تحریم اتفاق نظر وجود نداشته است و در بحث تحریم حتی سازمان ملل رأی مخالف و ممتنعه داشتیم این نشان می‌دهد که برخی کشورها با ما همواره هستند.

خاوری اعلام کرد: بنابراین در کشورهایی که با ما همراه هستند، توسعه شبکه بانکی ادامه دارد و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی در خصوص مطالبات بانکی یادآور شد: هیچ بانکی بدون مطالبات در دنیا نیست و این مطالبات در بانک ملی خوشبختانه کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران عنوان داشت: مطالبات معوق بانک ملی در حال وصول و ساماندهی بوده و به تدریج در حال وصول است و امیدواریم تا پایان سال به استانداردهای بین‌المللی برسیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours