معاون زنان سازمان تربیت بدنی در اعتراض به پوشش جدید زنان فوتبالیست قهر کرد!

16 تیر 1389

خبرآنلاین: مرضیه اکبرآبادی معاون زنان سازمان تربیت بدنی در حالی که امروز در مراسم رونمایی از لباس جدید و مورد تایید فیفا در محل زمین چمن مصنوعی آکادمی فوتبال شرکت کرده بود پس از رونمایی از این لباس آن را مورد تایید قرار نداد و گفت زنان بهتر است با مقنعه به تمرین فوتبال بپردازند!

به گزارش خبرآنلاین، وی با حالتی شبیه قهر و برای اینکه اعتراضش را به پوشش زنان فوتبالیست نشان دهد محل تمرینات تیم ملی را ترک کرد تا یک بار دیگر وضعیت پوششی بانوان برای حضور در مجامع بین المللی وارد فاز جدیدی شود.

مرضیه اکبرآبادی در حضور رییس و دبیر فدراسیون، علیزاده رییس آکادمی فوتبال، محصص رییس کمیته آموزش و مسوولان کمیته زنان فدراسیون گفت که فدراسیون باید برای این پوشش پاسخگو باشد.

اکبرآبادی گفته این لباس های جدید مغایر با چیزی است که ما سفارش داده بود و هم مشکل پوششی دارد و هم مشکل بهداشتی.

وی مدعی شد که تمام تلاش ما این است تا زنان به مسابقات اعزام شوند اما نه به هر قیمتی و افزود: “ما در چارچوب ارزشهای نظام جمهوری اسلامی تمام همت خود را انجام می دهیم تا تیم های بانوان در رشته های مختلف در مسابقات برون مرزی شرکت کنند اما هرگز پا روی ارزش های خود نمی گذاریم چون ورزش بانوان نیاز به حمایت دارد و آنقدر ضعیف است که با یک تلنگر آسیب می بیند.”

مسئولان می گویند زنان اصلا نباید این لباس ها را می پوشیدند. آن ها باید با همان مقتعه و لباس های قبلی تمرین می کردند تا توافقات برای پوشیدن لباس جدید انجام شود.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours