مقام نخست برای بانوان رزمی‌کار ایرانی در مسابقات رشته جوجیتسو در فستیوال جهانی ورزش‌های رزمی

1 مرداد 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : بانوان رزمی‌کار ایرانی به مقام نخست مسابقات رشته جوجیتسو در فستیوال جهانی ورزش‌های رزمی دست یافتند .

به گزارش به گزارش خبرگزاری ایونا از کیش، روز گذشته در رشته جوجیتسو بانوان که در دو بخش کاتا و مبارزه برگزار شد ورزشکاران در پنج وزن مختلف به پیکار پرداختند.

در این رشته و در بخش مبارزه پس از تیم ایران که موفق به کسب چهار مدال طلا شد، تیم‌های پاکستان و افغانستان، قزاقستان به رده‌های دوم و سوم مشترک دست یافتند.

از ایران الهام شاسی، خدیجه رضایی، پریسا حیدری و میترا فرخ‌وند به ترتیب موفق به کسب مدال طلا در وزن‌های 55-، 62-، 70- و 70+ کیلوگرم شدند.

همچنین ستاره آسمار در وزن 49- کیلوگرم در رشته مذکور موفق به کسب مدال نقره شد.

در بخش کاتا نیز ایران به رتبه نخست و پاکستان دوم شد.

مسئول برگزاری مسابقات جوجیستو فستیوال ورزش‌های رزمی و نائب رئیس کمیته جوجیتسو بانوان فدارسیون در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در کیش با بیان اینکه سطح مسابقات در حد مطلوبی قرار دارد،‌ اظهار داشت: با وجود الزام به رعایت حجاب، ورزشکارن دیگر کشورها با کمال میل و علاقه از رعایت پوشش حجاب در هنگام مسابقات استقبال کردند.

نعیمه همسایه با بیان اینکه تنها داوران بانوی زن ایرانی در آسیا دارای مدرک داوری سطح ب این رشته هستند ادامه داد: تعداد 10 داور مسابقات پنج وزن مذکور را داوری کردند.

مسابقات در بخش بانوان در فستیوال یادشده با انجام مسابقات 3 رشته دیگر امروز پایان می‌یابد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours