افشارزاده: اگر فیفا به پوشش بانوان ایراد گیرد به مسابقات ادامه نمی دهیم

24 مرداد 1389

خبرگزاری برنا : دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال لباس فعلی تیم فوتبال بانوان را به تایید سازمان رسانده و ما نیز تابع تصمیم سازمان هستیم و مطمئنا زیر بار فشار و تعیین تکلیف فیفا نخواهیم رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش از اعزام به این دوره از بازیها اعلام کردیم که سیاست گذاری در خصوص لباس تیم فوتبال بانوان کشورمان با فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی است و فدراسیون موظف است که لباس طراحی شده را پس از تایید مسئولین سازمان تربیت بدنی به فیفا ارسال کند تا با مشکلی مواجه نشویم.

افشارزاده ادامه داد: حال نیز تابع تصمیم سازمان هستیم و اگر قرار باشد فیفا از حضور تیم بانوان کشورمان در دیدار عصر امروز با لباس فعلی جلوگیری کند ما نیز زیر بار فشار و تعیین تکلیف آنها نرفته و رقابتها را پیگیری نمی کنیم. این وظیفه فدراسیون فوتبال است تا این تعامل را با فیفا ایجاده و با هماهنگی های سازمان لباس مشخصی را به تیم ملی اختصاص دهد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص برخی خبرها مبنی بر اینکه لباس جدیدی به سنگاپور ارسال شده تا بانوان با آن به میدان بروند اظهار داشت: من از این موضوع بی اطلاعم اما باز هم اعلام می کنم که اگر هم فدراسیون فوتبال تصمیم به چنین کاری گرفته باشد ما تاییدیه سازمان را لازم داریم و منتظر می مانیم تا ببینم نظر مسئولین چیست؟
وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر فدراسیون با هماهنگی سازمان و فیفا این موضوع را مشخص کند چرا که فقط چند ساعت تا آغاز دیدار دوم تیم فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی گینه پاپوا باقی مانده است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours