آیا خواسته های کمپین به نفع زنان کارگر است؟

۱ min read

16 اردیبهشت 1387

همزمان با فرا رسیدن روز کارگر تعدادی از اعضاء فعال کمپین یک میلیون امضا با تعدادی از زنان کارگر عضو کمپین به بحث و گفتگو نشستند. این گفتگو پیرامون کمپین یک میلیون امضا و خواسته های زنان کارگر انجام گرفت.

اعضای حاضر در این گفتگو: اکرم – شاغل در بخش خدماتی 58 ساله / راحله – شاغل در بخش کارگری / فرخنده – فعال امور زنان و کودکان 45 ساله / شهلا انتصاری – فعال اجتماعی ،فعال امور زنان و کارگری 48 ساله / منصوره – کارگر خیاط 35 ساله / مریم زندی – بازنشسته گروه صنعتی کفش ملی و فعال زنان 47 ساله / رضوان مقدم – فعال امور زنان 50 ساله / خدیجه مقدم – فعال امورزنان وتعاونی های زنان 56 ساله / فرزانه – کارگر خیاط 30 ساله / وجیهه – تعاونگر 48 ساله / زهره – خیاط ماهر47 ساله .

در آغاز جلسه هریک از حاضران از نحوه آشنایی شان با کمپین سخن گفتند: اکرم ازدوستانش درمورد فعالیت های زنان شنیده و فرم درخواست تغییر قوانین را امضا کرده است. راحله از طریق دوستانش در جریان قرارگرفته، سپس فرم را امضا کرده و اکنون از اعضای فعال در جمع اوری امضاست. فرخنده تا حدودی در جریان کمپین قرارگرفته است اما هنوز فرم آن را امضا نکرده است و بیشتر تمایل دارد در جلسات کمپین شرکت کند. منصوره با شرکت در کارگاه های آموزشی کمپین با این حرکت آشنا شده و اکنون امضا جمع می کند. مریم طریق فعالان زنان و دوستانش در جریان فعالیت کمپین قرار گرفته است اکنون هم در حوزه حقوق زنان فعالیت می کند. زهره از طریق یکی از دوستانش با کمپین آشنا شده و بیانیه کمپین را امضا کرده است. فرزانهاز طریق مدیر خیاطخانه اش آشنا شده و بیانیه را نیز امضا کرده است.

گفتگو ی جمعی حاضران با طرح سئوالی از سوی یکی از افراد فعال در کمپین آغاز شد و ادامه یافت:

◀️  منصوره : من هم با پیشنهادات دوستان موافقم .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours