اعلام آمادگی ایران برای شرکت در فستیوال فوتبال دختران نروژ

11 شهریور 1389

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از اعلام آمادگی کشورمان برای شرکت در فستیوال فوتبال دختران کمتر از 16 سال به میزبانی نروژ خبر داد .
به گزارش خبرگزاری ” ایونا” ، عباس ترابیان ضمن اعلام این خبر افزود: فدراسیون فوتبال ایران برای شرکت در این فستیوال اعلام آمادگی کرده و حضورش به همراه تیم‌های عراق، لبنان، اردن، فلسطین و نروژ در این فستیوال قطعی شده است.

وی اظهار داشت: دختران 14 تا 16سال ایران طی روزهای 21 تا 27 نوامبر (30 آبان لغایت 6 آذر) برای برگزاری کارگاهی در این زمینه به شهر امان پایتخت اردن خواهند رفت و در اواخر سپتامبر (مهرماه) سال جاری پس از گذارندن دوره تکمیلی کشورهای شرکت کننده باید 24 بازیکن دختر واجد شرایط را به فدراسیون فوتبال نروژ معرفی کنند.

وی یادآور شد: فدراسیون فوتبال نروژ در برنامه های آموزشی و پایه خود این فستیوال سالانه را پیش بینی کرده که مربوط به دختران کمتر 16 سال است. این فستیوال سال گذشته در اردن انجام شد و تیم دختران ایران در آن شرکت داشت.

ترابیان در خصوص اهداف برگزاری این فستیوال گفت: به منظور رشد فوتبال دختران در فوتبال پایه این پروژه با همکاری فیفا و یوفا طراحی شده و هدف از برگزاری این فستیوال ایجاد فرصتی برای فوتبال دختران است تا از طریق مهارت‌های فردی و تکنیکی و همچنین کارهای جمعی و گروهی بازیکنان نوجوان تقویت شود.

ترابیان در پایان تصریح کرد: برگزارکنندگان این فستیوال کلیه هزینه‌ها را پرداخت می کنند و شرکت در این فستیوال هیچگونه هزینه‌‍ای برای فدراسیون فوتبال به همراه نخواهد داشت .

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours