هنوز از بازگشت زنان رد صلاحت شده خبری نیست

15 بهمن 1386

آخرین اخبار از رد صلاحیت ها در حوزه زنان حکایت از آن دارد که هنوز از بازگشت زنان رد صلاحت شده خبری نیست.

روز دو شنبه (15بهمن86)، در جلسه‌ هفتگی شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب، فخرالسادات محتشمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشته است: متاسفانه هنوز خبری از بازگشت زنانی که به اعتقاد ما به ناحق ردصلاحیت‌ شده و از امکان رقابت سالم محروم مانده اند در دست نیست، بنابراین نمی توانیم درباره شرکت در انتخابات تصمیم‌گیری داشته باشیم و لذا این تصمیم موکول شد به جلسه مجمع عمومی که روز سه شنبه برگزار می‌شود.

سخنگوی مجمع زنان اصلاح‌طلب، ادامه داد: همچنین گزارشی از دور اول نشست توانمندسازی سیاسی زنان ارایه شد و در مورد دور دوم برنامه نیز تصمیم‌گیری نهایی در مورد سر فصل ها و مدرسین دوره و محل برگزاری انجام شد، این برنامه توسط کمیته فرهنگی تدوین شده و توسط کمیته استان های مجمع طی روزهای 18 و 19 بهمن ماه در محل حزب کارگزارن برگزار خواهد شد. این دوره ویژه زنان کاندیدای شهرستانی اعم از رد یا تایید صلاحیت شده‌ است. چراکه از نظر ما همه زنانی که ثبت‌نام کرده‌اند صلاحیت کاندیداتوری را دارند و می توانند از این دوره ها بهره مند شوند.

محتشمی‌پور خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین نسبت به لغو امتیاز مجله‌ وزین زنان که توسط شخصیتی فرهیخته و اندیشمند به عنوان صاحب امتیاز و و مدیر مسوول به مسائل جامعه پرداخته، واکنش نشان داده و این عملکرد غیرمدبرانه و در نهایت به ضرر مصالح کشور خوانده شد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours