پارک بانوان در راور راه‌اندازی می‌شود

22 مهر 1389

خبرگزاری بین المللی زنان “ایونا” : مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: پارک بانوان شهرستان راور با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری زنان “ایونا” از کرمان، رویا دیوان‌بیگی روز گذشته در کارگروه بانوان شهرستان راور اظهار داشت: در سال همت مضاعف و کار مضاعف برای تلاش مضاعف بانوان در همه عرصه‌ها همت گذاشته شده است.
وی تاسیس اداره کل امور بانوان و خانواده را از دستاوردهای دولت نهم برشمرد و افزود: هدف از این راه‌اندازی تثبیت جایگاه زن و توجه به موفقیت‌های وی در عرصه‌های مختلف مانند بررسی مشکلات حوزه بانوان است.

دیوان‌بیگی از راه‌اندازی فرهنگسرای بانوان، درمانگاه سلامت، مرکز مشاوره ورزشی و تندرستی بانوان خبر داد و گفت: ایجاد مرکز اشتغال‌زایی ویژه زنان زندانی در استان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی و پارک بانوان در سطح استان کرمان تصریح کرد: در سفر سوم رئیس جمهور اعتبارات خوبی به شهرستان‌ راور اختصاص یافت که با پیگیری‌های فرماندار، پارک بانوان شهرستان راور نیز در ردیف طرح‌های مصوب این دوره منظور شده است.

دیوان‌بیگی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این پارک هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال از بودجه‌های ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان بیان داشت: برای رفع معضل اعتیاد در خانواده‌ها با همکاری سازمان بهزیستی استان کرمان، مرکز ترک اعتیاد زنان در راور راه‌اندازی می‌شود.

در ادامه این جلسه فرج‌الله عارفی فرماندار راور با ارائه پیشنهاداتی برای ارتقای سطح علمی، فرهنگی و سلامت روحی و روانی بانوان شهرستان راور گفت: راه‌اندازی درمانگاه مشاوره، پژوهشکده‌ زنان و مرکز ترک اعتیاد امری لازم است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours