نگهداری زنان خیابانی متولی ندارد/ پلیس تنها مسئول جمع آوری است

1 آبان 1389

خبرگزاری مهر : رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هیچ سازمانی متولی نگهداری از زنان خیابانی نمی شود گفت: پلیس تنها مسئول جمع آوری زنان خیابانی است و باید دستگاهی دیگر نگهداری از آنان را به عهده بگیرد.

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: در حال حاضر زنان خیابانی به دغدغه و معضلی برای مردم تبدیل شده اند که باید هرچه سریعتر فکری برای حل این معضل کرد.

وی ادامه داد: پلیس آمادگی دارد ظرف چند روز تمامی زنان خیابانی را از سطح شهر تهران جمع آوری کند اما انجام این اقدام مستلزم وجود یک نهاد برای نگهداری از این افراد است.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: به دلیل اینکه هیچ سازمانی متولی نگهداری از این زنان نمی شود نمی توان اقدامی برای دستگیری آنان انجام داد.

وی با بیان اینکه پلیس تنها مسئول جمع آوری زنان خیابانی است و باید سازمانی دیگر متولی نگهداری از آنان شود تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد می توانند در این زمینه وارد عرصه شوند.

وی گفت: این زنان اگر مرتکب خلافی شوند مجرم هستند اما در حال حاضر موضوع زنان خیابانی یک مشکل اجتماعی است و باید به این ناهنجاری اجتماعی متناسب با شکل آن نگاه کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours