انتقاد دوباره نماینده اصفهان از وضعیت حجاب در کشور

11 آبان 1389

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس ضمن هشدار به وزیر ارشاد نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت که متأسفانه وضعیت حجاب در دولت اصولگرا مطابق با ارزش‌های اسلام نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که در حاشیه جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به جلسه هفته گذشته فراکسیون روحانیون با وزیر ارشاد گفت: ما تمامی مسائل و مباحث مربوط به حجاب، تئاتر و سینمارا به آقای حسینی گوشزد کردیم و نسبت به هر گونه ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به آقای وزیر هشدار دادیم.

وی با بیان اینکه وضعیت تئاتر و سینما به هیچ عنوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی مطابق نیست گفت: متأسفانه سینمای ما می‌خواهد رابطه بین زن و مرد نامحرم را عادی جلوه دهد و این مسئله را که خانم ها و آقایان نامحرم می‌توانند با هم مزاح کرده و به گردش بروند را شرعی جلوه دهد.

رهبر خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر فکر نکنید که چون تابستان تمام شده است فراکسیون روحانیون به خاطر مسئله حجاب کوتاه می آید ما در زمستان هم حجاب را رصد خواهیم کرد و تا زمانی که حجاب در ایران اسلامی نشود کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم اصفهان گفت: متأسفانه من می‌خواهم بگویم که وضعیت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دولت اصلاحات است.

وی افزود: اگر به نمایشگاه‌هایی که زیرنظر وزارت ارشاد فعالیت می کنند سری بزنید متوجه خواهید شد خانم هایی که مصلای تهران می‌آیند با خانم‌هایی که به سر سفره عقد می‌روند هیچ تفاوتی ندارد بلکه خانم هایی که در سر سفره عقد حاضر می‌شوند بسیار محجبه‌تر از برخی خانم‌هایی هستند که در مصلای تهران حاضر می‌شوند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس از استمرار جلسات این فراکسیون با وزارت فرهنگ، وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: فراکسیون روحانیون مجلس بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله حجاب تأکید می‌کند.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours