تلاش می‌کنیم جوانان ارتشی ازدواج درون‌سازمانی داشته باشند

19 آبان 1389

ایلنا: امروز صبح دومین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارتش همزمان با سال روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

عزت‌الله صالحی‌اصل، رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در رابطه با این مراسم به خبرنگار ایلنا گفت: به منظور تجلیل از دانشجویان ازدواج کرده و تشویق سایر دانشجویان به ازدواج آسان و پایدار، جشن های ازدواج دانشجویی راه‌اندازی شده است هدف از برگزاری جشن‌های ازدواج یاری کردن جوانان در امر ازدواج است.
او ادامه داد: محیط ارتش محیطی صمیمی است و به همین جهت برگزاری جشن‌های دانشجویی اهمیت زیادی پیدا می‌کند و همچنین برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی به تشویق جوانان به امر ازدواج کمک می‌کند.
رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش تصریح کرد: این جشن‌های دانشجویی با استقبال خوب دانشجویان ارتشی روبه رو شده و از زمانی که این جشن ها را برگزار می کنیم خانواده های دانشجویان نیز دیدگاه مثبتی به ازدواج دانشجویان پیدا کرده اند.

صالحی ادامه داد: این دومین سالی است که دانشگاه علوم پزشکی ارتش جشن ازدواج دانشجویی برگزار می کند. سال گذشته بیست و دو زوج در جشن ازدواج دانشجویی شرکت داشتند و امسال نیز سی زوج و امیدواریم برای سال آینده حداقل پنجاه زوج در جشن دانشجویی حضور داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در رابطه با هدایایی که قرار است به این زوج های جوان اهدا شود گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها یک سکه تمام بهار آزادی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یک سرویس غذاخوری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد مشترک ارتش یک پتو و معاون هماهنگ کننده ارتش یکصد هزار تومان به این زوج های جوان شرکت کننده در جشن دانشجویی هدیه می کنند.

صالحی ادامه داد: ما بسیار علاقمندیم که دانشجویان ارتشی ازدواج درون سازمانی داشته باشند. چون زمانی که هر دو ارتشی باشند ازدواج آنها پایدارتر است.

او در رابطه با چگونگی آشنایی این دانشجویان با یکدیگر گفت: با وجود اینکه کلاسهای درس دانشگاه مختلط نیست و کلاسهای دخترها و پسرها به صورت مجزا برگزار می شود اما محوطه دانشگاه مکانیست که امکان آشنایی بین دانشجویان وجود دارد ضمن اینکه ما جلساتی را برگزار می کنیم که هم دختران و هم پسران دانشجو در آن حاضر می شوند و این جلسات نیز می تواند مکان مناسبی برای آشنایی دانشجویان باشد البته در بعضی موارد نیز پیش می آید که دانشجویان به ما مراجعه می کنند و می خواهند که برای آنها کسی را برای ازدواج معرفی کنیم. در بیشتر موارد پسران مراجعه کنندگان هستند و در رابطه با دخترها گاهی خانواده آنها به ما مراجعه می کنند و تقاضا می کنند که فردی مناسب ازدواج برای آنها پیدا کنیم.

صالحی گفت: سال آینده تصمیم داریم که علاوه بر جشن دانشجویان ارتشی جشن ازدواج کارکنان جوان ارتشی را نیز برنامه ریزی و اجرا کنیم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours