یک فلش، یک دفترچه: با برداشتن یک قدم کوچک با خشونت علیه زنان مبارزه کنیم

۱ min read

28 آبان 1389

مدرسه فمینیستی: روز 25 نوامبر ، برابر با 4 آذر «روز بین المللی مبارزه با خشونت علیه زنان» است. اختصاص این روز به عنوان مناسبتی بین المللی، طبعا به ما زنان ایرانی فرصت دوباره ای می دهد که تلاش های مان را برای مبارزه با همه اشکال خشونت، بسیج کنیم. امسال نیز ما در مدرسه فمینیستی تلاش کرده ایم که به مناسبت این روز، در حد بضاعت مان تلاشی هر چند کوچک انجام دهیم.


ما در روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان این جزوه را توزیع می کنیم، شما چطور؟

فایل پی دی اف زیر، «خانه باید امن باشد» (کتابچه آموزش مقابله با خشونت خانوادگی) است که توسط مدرسه فمینیستی در آغاز سال 1387 تهیه و از آن زمان تاکنون به طور پیوسته به صورت جزوه تکثیر و به طور رایگان بین شهروندان توزیع شده است. ما در مدرسه فمینیستی این سنت سه ساله را پاس می داریم و در هفته منتهی به روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، به توزیع گسترده تر آن اقدام می کنیم، حال از شما می پرسیم آیا در این حرکت با ما همراه خواهید شد؟

اگر می خواهید این روز را با زنان در سراسر جهان علیه خشونت همراه شوید، حتا اگر شده یک نسخه از این جزوه را پرینت کرده و آن را به همسایه خود هدیه کنید.

فایل پی دی اف «خانه باید امن باشد» (کتابچه آموزش مقابله با خشونت خانوادگی) به صورت آ چهار:

PDF - 326.1 kb
جزوه «خانه باید امن باشد»
با کلیک روی آن، می توانید آن را دانلود کنید

اگر فایل این کتابچه را در شکل جزوه می خواهید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.iranfeministschool.info/campaign/spip.php?article9

کلیپ «مبارزه با خشونت علیه زنان وظیفه همه ماست»

در ضمن کلیپ کوتاهی با عنوان «مبارزه با خشونت علیه زنان وظیفه همه ماست» توسط «پویا» تهیه شده است که می توانید لینک آن را برای دوستان خود ارسال کنید:

http://www.pouyashome.net/flashmovies/zan.htm


مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours