گفتگو با فرشته صدرعرفایی بازیگر فیلم “خواب‌های دنباله‌دار” ساخته پوران درخشنده

5 آذر 1389

خبرگزاری مهر : بازیگر فیلم سینمایی “خواب‌های دنباله‌دار” با اشاره به شرایط نامناسب سینمای فرهنگی گفت می‌دانسته نقش کوتاه اما موثری که در این فیلم بازی کرده دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته صدرعرفایی بازیگری گزیده‌کار است که با نقش‌هایی خاص در خاطر سینمادوستان باقی مانده است، بازیگری که بیشتر در نقش زنان رنج کشیده و محروم او را دیده‌ایم در فیلم سینمایی “خواب‌های دنباله‌دار” نقش زنی از طبقه متوسط شهری را بازی کرده است. حضور او در نقشی کوتاه اما موثر در پیشبرد روند قصه از امتیازهای فیلم تازه پوران درخشنده است.

همکاری با خانم درخشنده پس از پروژه “بیست” که ایشان تهیه‌کننده آن بود اتفاق افتاد؟

◀️  در این سال‌ها آنقدر از سینمای فرهنگی وانسانی فاصله گرفته‌ایم که هر قدم که ما را به این سینما نزدیک کند باید قدر بدانیم و برای موفقیت آن تلاش کنیم، حضور در این پروژه همراهی با خانم درخشنده بود، کارگردانی که همیشه تلاش کرده مشکلات اجتماعی را تصویر کند.

فیلم‌هایی که این روزها روی پرده می‌رود ربطی به جامعه ما ندارد، من نمی‌توانم شخصیت‌ها و روابط این فیلم‌ها را باور کنم. جامعه ما آنقدر مرفه و بی‌درد نشده که تنها مشکل ما کل کل‌های دخترها و پسرها باشد. زمانی که فیلمنامه را خواندم احساس کردم هرچقدر می‌توانم باید کمک کنم تا این پروژه شریف و انسانی به سرانجام برسد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours