دارنده مدال برنز تکواندوی بانوان: برای طلای المپیک تلاشم را بیشتر می ‌کنم

17 آذر 1389

ایسنا: دارنده مدال برنز تکواندوی بانوان گفت: متاسفانه ناداوری در بازی‌های آسیایی باعث شد به مدال برنز قانع شوم.

سمانه شش‌پری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دو امتیازی که واقعا حقم بود، به دلیل ناداوری از دست دادم و مجبور شدم بازی را به حریف ویتنامی‌ام واگذار کنم. اگر امتیازات داوری عادلانه بود، حتما مدال خوش رنگ‌تری می‌گرفتم.

وی از این که بانوان ایرانی در کاروان این دوره درخشش خوبی داشتند، به ویژه در رشته تکواندو که رشته مدال آور و پیشگامی است، سخن به میان آورد و گفت: با توجه به این که به رشته تکواندو نسبت به دیگر رشته‌ها بهای بیشتری داده‌اند و همچنین سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته شده بود، بنابراین انتظار می‌رفت که حداقل یک مدال طلا کسب کند. به عقیده من این توقع به جایی بوده است که از ما انتظار طلا داشته باشند.

ششپری در این راستا افزود: تیم ‌ما واقعا زحمت کشید. مسابقات زیادی رفتیم و تجربه‌های بسیاری کسب کردیم. اکثر رشته‌ها در لحظات آخر اعزام شان قطعی شد ولی تکواندو تیمی بود که از همان ابتدا به دلیل روند رو به رشدی که داشت اعزامش صددرصد بود. 4 سال پیش هم در مسابقات دوحه قطر تیم تکواندو اعزامی داشت که موفق به کسب دو مدال برنز شد به همین خاطر جا داشت که در این دوره طلا بگیریم ولی به دلیل بدشانسی و ناداوری به برنز قانع شدم. اگر قسمت بود و مربیان بخواهند، قول می‌دهم برای کسب مدال طلای المپیک تلاشم را بیشتر کنم.

دارنده مدال برنز تکواندوی بانوان در ادامه راجع به صحبت‌های پولادگر یادآور شد: آقای پولادگر از بانوان تکواندو انتظار طلا داشتند. همه سعی‌مان را کردیم تا بهترین مدال را کسب کنیم. ناراحتم از اینکه راهی فینال نشدم، هیچ ورزشکاری از مدال طلا بیزار نیست بنابراین متاسفم که نتوانستیم انتظاراتی که از ما داشتند را برآورده کنیم، انشاالله در دوره‌های بعدی جبران خواهیم کرد.

وی ارزیابی‌اش از بازیهای آسیایی گوانگجو در رشته تکواندو را این گونه خواند: سطح بازی‌های آسیایی بالا بود. تیم‌های آسیایی جز بهترین‌های جهان هستند. ما هم توانستیم جای کوچکی در آسیا پیدا کنیم تا برای ایران مان افتخارآفرینی کنیم. هم تیم‌ها برای قهرمانی آمده بودند تا مزد زحمات چندین ساله خود را بگیرند.

ششپری در ادامه درپاسخ به این که چه شرایطی لازم است تا بتوان ما طلایی شوند و بتوانند روند رو به رشدشان را حفظ کنند، اظهار کرد: اگر بتوانیم، تمرین‌های مشترکی با تیم‌های کشورهای دیگر که حرف اول را در جهان می‌زنند داشته باشیم قطعا می‌توانیم بانوان طلایی داشته باشیم و همچنین پیشرفت روزافزونی را به همراه خواهیم داشت. هرچه توقعاتمان بیشترباشد، زحمات بیشتری را می‌طلبد. بنابراین باید تلاش مان را چندین برابر کنیم تا همیشه پیروز میدان باشیم.

دارنده مدال برنز تکواندوی بانوان درباره برنامه‌های بعدی تیم تکواندو بیان کرد: برنامه‌های بعدی ما آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی کره است که اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد و امیدواریم که موفق‌تر از دوره‌های قبل ظاهر شویم.

وی در پایان گفت: از همه کسانی که برایمان زحمات فراوانی کشیدند تا ما را به این مرحله از شکوفایی برسانند و همچنین مربیان عزیزمان که نتوانستیم پاسخ زحمت شان را آنطور که انتظار داشتند بدهیم، تشکر می‌کنم.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours