کانون زنان ایرانی برای چندمین بار فیلتر شد

29 اردیبهشت 1387

کانون زنان ایرانی: وبسایت کانون زنان ایرانی امروز (بیست و نهم اردیبهشت) برای چندمین بار فیلترشد. این در حالی است که امروز شاهد فیلتر شدن تعدادی از رسانه های کمپین یک میلیون امضاء نیز بودیم. گفته می شود فیلترینگ با دستور قضایی صورت گرفته است.

نشریه اینترنتی کانون زنان ایرانی با روش خبری –تحلیلی به انتشار اخبار و گزارش های رویدادهای مربوط به زنان در همه حوزه های غیر دولتی و دولتی می پردازد و تلاش می کند با رعایت اصول حرفه ای روزنامه نگاری، در فضایی منصفانه و بی طرفانه به انعکاس اخبار جنبش زنان بپردازد.

کانون زنان ایرانی که دارای بخش های مختلف از قبیل خبر و گزارش، کمپین یک میلیون امضا، آسیب های اجتماعی، کتابخانه و آموزش است، می کوشد در بخشی تحت عنوان اقتصاد زنان ،موفقیت های زنان ایرانی را در عرصه های مختلف اقتصادی به جامعه معرفی کند.

این نشریه هم مطالب تحلیلی دارد هم خبر و گزارش در حوزه زنان و می‌کوشد تریبونی باشد برای انعکاس فعالیت های کوچک و بزرگ زنان از جمله اخبار کمپین یک میلیون امضا برای تغییر قوانین تبعیض آمیز.

دست اندرکاران این وبسایت اینترنتی با این اعتقاد که اغلب مواقع زنان درشهرهایی به جز پایتخت مورد غفلت قرار گرفته‌اند، می‌کوشند که نشریه‌شان محلی برای انعکاس فعالیت‌های زنان در همه ایران بویژه نقاط دور افتاده کشور باشد و تاکنون گزارش های متعددی از زندگی زنان در مناطق مختلف ایران بویژه مناطق محروم تهیه و منتشر کرده اند.

آخرین آدرس فیلتر شده این سایت از این قرار است: www.irwomen.org

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours