مشاور وزیر کار در امور زنان: پیگیر بیمه زنان خانه‌دار هستیم

23 آذر 1389

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر کار در امور زنان گفت: پیگیر بیمه زنان خانه‌دار هستیم و در واقع برای ارزش نهادن به کار خانگی باید کارهای خوبی انجام شود.

فاطمه فراهانی در حاشیه دوره آموزش بصیرت خواهران بسیجی و کارمند وزارت کار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بیمه زنان خانه‌دار در واقع جزو مسائلی است که هم در وزارت کار و هم در سایر دستگاه‌هایی که در واقع ذیربط هستند حتی شورای فرهنگی استان‌های زنان به عنوان یکی از دستورهای کاری تلقی می‌شود.

مشاور امور زنان در وزارت کار افزود: تاکنون حساسیت‌های خوبی روی این مسئله وجود داشته است.
وی ادامه داد: اما این بررسی‌ها کافی نیست تا اینکه بتوانیم آن را عملی کنیم و پیگیر آن هستیم تا این کار انجام شود.
فراهانی تأکید کرد: برای زنان خانه‌دار و در واقع برای ارزش نهادن به کار خانگی کارهای خوبی باید انجام شود که یکی از مقدمات اساسی آن بیمه زنان خانه‌دار است.

وی تصریح کرد: زنان خانه‌دار از نقطه نظر من شاغل هستند و مثل یک شغل یا پست حساس اقتصادی و اجتماعی، کار زنان در خانه ارزش اقتصادی خود را دارد.
فراهانی تصریح کرد: زنان مهم‌ترین و مؤثرترین تربیت‌کنندگان هستند و این به دلیل ویژگی‌های ذاتی و ماهیتی زنان است.

وی افزود: نقش زن به عنوان مادر در فرزند‌آوری و تربیت آن یک نقش خاص و بی‌بدلیل است، اما از همه این‌ها کلیدی‌تر محبت، مهر و عاطفه‌ای است که در وجود موجودی به نام مادر گذاشته شده است.
مشاور وزیر کار در امور زنان گفت: خداوند ویژگی‌های خاصی را در وجود مادر گذاشته و بعد مسئولیت را به او واگذار کرده که این مسئولیت فراتر از ویژگی‌های او نیست.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours