اعضای خانواده نوری زاد و فخرالسادات محتشمی پور بازداشت شدند

25 آذر 1389

کلمه : بنا بر گزارش خبرنگار کلمه خانواده محمد نوری زاد که برای اطلاع از وضعیت جسمی این کارگردان و روزنامه نگار ایرانی که در ششمین روز اعتصاب غذای خشک به سر می برد، در مقابل زندان اوین تهران بست نشسته بودند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

نوری زاد به دلیل نوشتن نامه های انتقادی به رهبری در زندان اوین تهران به سر می برد.

بنا بر اخبار دریافتی کلمه ، همراهان این خانواده از جمله خواهران و مادر آقای نوری زاد و همچنین جمله فخر السادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده نیز در میان دستگیر شدگان حضور دارند.

این در حالی است که خبرها از بستری شدن نوری زاد در بیمارستان در اثر وخامت اوضاع جسمی در آغاز ششمین روز اعتصاب غذای او حکایت دارد.

محمد نوری زاد از روز شنبه در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایت خود از ماموران وزارت اطلاعات ایران و محکومیت خود او به خاطر این شکایت، آن هم در یک دادگاه سه‌دقیقه‌ای که گفته شده پر از توهین و تهدید بوده، دست به اعتصاب غذای خشک زد.

.مهدی کروبی نامزد معترض به نتایج انتخابات سال گذشته ایران، روز چهارشنبه در دیدار با خانواده محمد نوری زاد، خواستار تجدید نظر مسئولان قضایی در عملکرد و رفتار خود با زندانیان شده بود.

همچنین وبسایت نوری زاد گزارش داد، جمعی از عزاداران ماه محرم با حضور در منزل این زندانی سیاسی، خواستار پایان اعتصاب غذای وی شدند و اعظم طالقانی هم با حضور در کنار خانواده نوری‌زاد، با آنها ابراز همبستگی کرد.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours