امام جمعه مشهد: بی‌حجابی یک بلای خانمان‌سوز است

17 دی 1389

ایسنا: امام‌جمعه مشهد گفت: حاکمیت این نظام، حاکمیت ارزش‎های دینی و حاکمیت حجاب و عفاف است و بی‌حجابی باید به عنوان نیروی ضدحکومتی براندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین “سیداحمد علم‎الهدی”، در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: مسوولان و دست‌اندرکاران مجلس، دولت، قوه قضاییه و نیروی انتظامی با بی‌حجابی سازمان یافته به طور جدی مقابله کنند.

وی تاکید کرد: بی‌حجابی یک بلای خانمان‌سوز است.

وی گفت: امروز 17 دی، سالروز جنایت ظالمانه و فجیع کشف حجاب رضاخان قلدر و ناپاک است، فاجعه‌ای که از صفحه ذهن مردم در طول تاریخ پاک‌شدنی نیست و آنچه حایز اهمیت است، ریشه‌کنی این حرکت است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مسوولان بدانند این مردم وفادارترین مردم در عرصه سیاسی هستند، مانند فتنه سال 88 و در عرصه اقتصادی نیز مانند همکاری در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، چنین هستند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تمام دلواپسی ما برای مبارزه با بی‌حجابی است چرا که بی‌حجابی سرآغاز بردگی است؛ رضاخان این بنده و برده انگلیس‌ها بعد از کشف حجاب، مبارزه با روحانیان و مبارزه با مراسم حسینی و عاشورایی را آغاز کرد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: متاسفانه ما اقدامات دولت، مجلس و قوه قضاییه را در مبارزه با بی‌حجابی کافی و جدی نمی‎بینیم؛ از سال 85 که قانون عفاف و حجاب در شورای انقلاب فرهنگی توسط همین رییس‌جمهور تصویب شد، هنوز هیچ اقدام قاطعی در برخورد با بی‌حجابی صورت نگرفته است.

مطالب مرتبط

+ There are no comments

Add yours